امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

دولت خواستارحمایت از مردم در حاشیه مرزها است / معیشت مردم در شهرستان میناب حفظ شود

میناب نیوز : معاون وزیر و رئیس تعزیرات حکمتی کشور گفت : دولت خواستارحمایت از مردم در حاشیه مرزها است .

به گزارش میناب نیوز ، جمال انصاری امروز در نشستی که جهت رفع مشکلات ملوانان شهرستان میناب به ریاست معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب در این شهرستان برگزار شد با اشاره به قدمت ، تاریخ  ودریانوردی شهرستان میناب اظهار کرد : تمام مجموعه های دولتی به دنبال راهی هستند که به معیشت مردم در این نقاط کمک کنند.

وی افزود : شاید از نظر شیوه های اجرا قانون در بعضی از نقاط تداخلی داشته باشد و تمام مقامات کشوری که در این موضوع درگیرهستند به دنبال تسهیل  این موضوع هستند و به خصوص در شهرستان میناب که مشکلاتی در این زمینه داریم به توانیم معیشت مردم را درست کنیم .

معاون وزیر دادگستری با اشاره به اقداماتی که مقامات در خصوص معیشت مرزنشیان و ملوانان انجام داده اند تصریح کرد : هربخشی که بتواند درجهت حفظ معیشت مردم و در چارجوب مقررات قرار داشته باشد مورد حمایت ما نیز است .

وی اظهارکرد : مشکلات مردم را درشهرستان میناب می دانم و به مقام استانی و کشوری انتقال خواهم داد و دولت در مسیری است که به دنبال تسهیل مشکلات مردم است وخواستارحمایت از مردم در حاشیه مرزها است.

رئیس تعزیرات حکومتی کشوراز مسئولان استانی و شهرستانی خواستند که هماهنگی ها و همکاری ها لازم به گونه ای صورت گیرد که معیشت مردم شهرستان میناب حفظ شود.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت : بخش های از مشکلات حل شده و دیگر بخش ها نیز نیازمند اصلاح مقررات و هماهنگی در استان و شهرستان است و ان شاء الله به شکل بهتری انجام خواهد شود و مردم شهرستان میناب نیز بتوانند از طریق این هماهنگی ها معیشت بهتری کسب کنند .

شایان ذکر است : در این روز با حضور معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب و معاون وزیر و رئیس تعزیرات حکمتی کشور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از بازار ملوانی و اسکله در تیاب شهرستان میناب بازدید به عمل آمد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2403

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge