امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان با مسئولان و ورزشکاران مینابی /نیازهای تجهیزاتی و تاسیساتی ورزش شهرستان میناب را رفع می کنیم

میناب نیوز: معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: نیازهای تجهیزاتی و تاسیساتی ورزش شهرستان میناب را رفع می کنیم.

به گزارش میناب نیوز، فریبا محمدی در نشست با بانوان ورزشکار شهرستان میناب اظهارکرد: استان هرمزگان در بخش پسران و دختران استعدادهای سرشاری در رشته های ورزشی به ویژه ورزش های سرعتی ،استقامتی و قدرتی دارد و از استان های ویژه در عرصه استعدادیابی در کشور محسوب می شوند.

وی با اشاره به نیازهای تجهیزاتی و تاسیساتی شهرستان میناب تصریح کرد: نهایت همکاری در این زمینه براساس برنامه استانی انجام می دهیم.

معاون وزیرافزود: شهرستان میناب از جمعیت بالای برخوردار است و باید برای اوقات فراغت مردم در این شهرستان برنامه ریزی کرد که در این راستا 16 برنامه ملی با 6 راهبرد اجرایی در دستور کار است که در این استان و شهرستان نیز اجرایی می شود که به دنبال ارتقا وتندرستی بانوان و آقایان هستیم .

وی درپایان با اشاره به ظرفیت ها اداری و اجتماعی شهرستان میناب گفت: یک برنامه ویژه برای دختران و پسران در این شهرستان ترسیم می کنیم تا بتوان آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

محمد احمدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در این نشست با اشاره به جمعیت شهرستان میناب اظهارکرد:این شهرستان به عنوان دومین شهرستان استان هرمزگان در حال ارائه خدمات به مردم این شهرستان و شرق هرمزگان است .

وی افزود: امروز مردم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای کشور ایران اسلامی از خدمات آموزشی ،ورزشی و بهداشتی و زیربنای برخوردار شده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب گفت: نشاط و سلامت جامعه با ورزش است وهمان طور که امروز شاهد رشد علمی جامعه هستیم، در حوزه های دیگر الخصوص ورزش نیز باید استعداد ها شکوفا شود.

وی افزود: توسعه ورزشی باید به محوریت شهرستان میناب به عنوان مرکز شرق هرمزگان باشد زیرا مردم خدمات در حوزه های مختلف در شرق هرمزگان از این شهرستان دریافت می کنند.

احمدی با اشاره به ناهنجاری ها جامعه تاکید کرد: علی رغم داشتن پتانسیل ها و ظرفیت های مختلف در شهرستان میناب نیازمند ترسیم نقشه نجات بخش جامعه و توسعه خدمات زیربنایی در حوزه ورزش در این شهرستان هستیم.

وی افزود: در کنار آموزش و مشاوره ،ورزش نیز می تواند جامعه را از ناهنجاری ها دور کند و نگاه ویژه باید به توسعه ورزش در شهرستان میناب به ویژه ورزش بانوان شود.

فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش پایانی سخنان خود با بیان این مطلب که ورزشکاران شهرستان میناب در رشته های مختلف ورزشی نتنها در سطح ملی می درخشند بلکه در سطح بین المللی نیز برای ایران اسلامی افتخار آفرین هستند تصریح کرد: برای حفظ و توسعه ورزش این شهرستان نیازمند مساعدت و همراهی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2657

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge