امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

از میناب تا بشاگرد جاده درجه یک ساخته می شود

میناب نیوز: استاندار هرمزگان گفت:از میناب تا بشاگرد جاده درجه یک ساخته می شود.

 به گزارش میناب نیوز، فریدون همتی استاندار هرمزگان در این نشست اظهار کرد: مسئله ی اساسی در مورد بشاگرد، لزوم ساختن راه های این شهرستان است.

وی ادامه داد: تلاش ما داشتن جاده های هموار تا پایان سال برای بشاگرد است و این کار نیازمند تلاشی جهادی است و نهایتا تا شش ماه آینده باید تکمیل شود.

همتی افزود: مسیر جاسک به بشاگرد، جاده خوبی است و پل های کارآمدی دارد که چنین جاده ای برای دیگر مناطق بشاگرد هم نیاز است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: در مسئله آب با تکمیل خط انتقال از سد جگین، مشکلات این شهرستان مرتفع می شود و امسال در این زمینه بشاگرد جزء بهترین هاست.

وی گفت: بشاگرد می تواند قشلاق ایران باشد، چرا که در تابستان ها ۴۰ روز بارندگی دارد و این خود یک ظرفیت گردشگری است.

همتی تصریح کرد: از همه ظرفیت ها باید برای توسعه این شهرستان و رساندن آن به نقطه شاخصی کشوری استفاده می شود و از میناب تا بشاگرد جاده درجه یک ساخته شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه مطالعات رینگ جاده های بشاگرد باید انجام شود، خاطرنشان کرد: در نیمه اول سال جاری باید مطالعه احداث راه های بشاگرد نهایی و بازگشایی و احداث۲۳۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان بشاگرد تا پایان سال جاری انجام شود.

وی اضافه کرد: هر دو هفته با تشکیل جلسه اختصاصی برای شهرستان بشاگرد، گزارش پیشرفت کارها از سوی دستگاه های مربوطه به استانداری ارائه شود.

همتی  در پایان گفت: جلسه ای برای موضوعات آب، مسکن و بهداشت شهرستان بشاگرد نیز به صورت مجزا برگزار می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 2825

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge