امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

از یک عمر تلاش و مجاهدت علمی پروفسور منوچهر وثوقی شهواری ( میناب ) در هرمزگان تجلیل به عمل آمد

میناب نیوز: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و همکاری بنیاد نخبگان استان و حضور اساتید دانشگاهی و روسای دستگاه های مختلف استان و محققان و پژوهشگران از یک عمر تلاش و مجاهدت علمی پرفسور منوچهر وثوقی شهواری در بندرعباس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش میناب نیوز  ، در این آیین ، پرفسور منوچهر وثوقی از همه دست اندرکاران به ویژه اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به واسطه برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد و گفت : هرمزگان دارای مشاهیر و انسان های برجسته ای است که منحصر به حوزه علم نمی شود و همه بخش های فرهنگ ، هنر ، سیاست ، دین ، صنعت ، دریا ، کشاورزی ، اشتغال ، تجارت و ... را شامل می شود.

وی افزود : هرمزگان از ظرفیت های عظیم انسانی برخوردار است که شناسایی این ظرفیت ها و استعدادها و معرفی آن در سطح جامعه می تواند باعث تحول آفرینی و الگوسازی برای سطوح مختلف اجتماع  شود.

وی به ظرفیت ها و پتانسیل های سرزمینی هرمزگان پرداخت و گفت : هرمزگان از لحاظ موقعیت و زیست بوم بی نظیر و دارای استعدادهای فراوان در حوزه ی ساحل ، دریا ، معماری ، جزایر،شیلات،حیات وحش،صنعت،کشاورزی و ... است که می تواند با مدیریت صحیح و هوشمند باعث پیشرفت و توسعه استان شود.

منوچهر وثوقی شهواری بیان کرد : دانش و اندیشه موجب پیشرفت کشور و ایجاد سرمایه می کند و کشوری ثروتمند است که از لحاظ دانش و اندیشه غنا و استعداد داشته باشد.

استاد تمام دانشگاه شریف گفت : جهان طی چند دهه آینده پیشرفت های زیادی در بخش دانش و علم به ویژه در حوزه هوش مصنوعی ، رایانه های کوانتومی ،فناوری نانو ، کشاورزی هوشمند ، اینترنت پرسرعت و ... خواهد داشت و باید قدم هایمان را در این خصوص سریع تر و محکم تر برداریم.

گفتنی است : علاوه بر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ، استاد علی رضایی از نویسندگان و هنرمندان پیشکسوت هرمزگان ، رئیس دانشگاه هرمزگان و رئیس بنیاد نخبگان از سخنرانان این مراسم بودند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایا از یک عمر تلاش و مجاهدت علمی پرفسور منوچهر وثوقی شهواری ( میناب) تجلیل و تقدیر به عمل آمد. 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3306

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge