امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

اداره بنادر و دریانوردی شرق استان هرمزگان در شهرستان میناب استقرار یابد / هدیه بازدید استاندار هرمزگان کی عملی می شود

 میناب نیوز : در بازدید استاندار هرمزگان از بنادر شهرستان میناب یکی از خواسته های به حق مردم استقرار اداره بنادر و دربا نوردی شرق استان هرمزگان در شهرستان میناب بود .

به گزارش میناب نیوز ، در بازدید آبان ماه سال 1400 استاندار هرمزگان از بنادر شهرستان میناب و طی برگزاری شورای اداری شهرستان میناب در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه این شهرستان توسعه اداری ، عمرانی و ... بنادر شهرستان در دستور کار ویژه مهدی دوستی قرار گرفت .

که در این بازدید ها استقرار اداره بنادر و دریانوردی شرق استان هرمزگان در شهرستان میناب و ثبت لنج ها  از جمله درخواست های مردمی از مهدی دوستی استاندار هرمزگان بود.

همچنین در این خصوص حسین رئیسی در دیدار مرداد ماه 1399 با راستاد معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به بررسی آخرین وضعیت بنادر در شرق هرمزگان و پروژه‌های در دست اجرا از جمله پروژه بندر تیاب میناب ، بندر سیریک و جاسک پرداخت .

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: اداره کل بنادر شرق هرمزگان در منطقه استقرار یابد.

حسین رئیسی همچنین در حاشیه بازدید بهمن ماه 1399 معاون وزیر و رئیس سازمان بنادر و دریانوردی کشور و هیئت مدیره بنادر و دریانوردی کشور از بنادر شهرستان میناب اظهار کرد:اداره بندر غرب استان هرمزگان در شهرستان بندر لنگه مستقر است .

وی افزود : شرق هرمزگان دارای بنادر متعددی است و با توجه به اینکه میناب معاونت استانداری و فرمانداری ویژه است باید اداره کل بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان برای ارائه خدمات در میناب مستقر شود. 

امروز با توجه به اینکه مرکز شرق هرمزگان شهرستان میناب (سواحل مکران ) است و از لحاظ وزارت کشور ، معاونت استانداری و فرمانداری ویژه در شهرستان میناب اسقرار یافته است و مانند جنوب کرمان و جنوب سیستان بلوچستان و دیگر استان های کشور ، که در حال ایجاد مراکز جدید از لحاظ تقسیمات کشوری هستند و اداره کل های مختلف استقرار یافته یا در حال استقرار می باشند در شهرستان میناب نیز یابد استقرار یابند و هم اکنون اداره بنادر و دریانوردی شرق هرمزگان در بندرعباس قرار دارد که باید به شهرستان میناب ( در تنگه استراتژیک هرمز) انتقال یابد.

و در خصوص استقرار اداره بنادر شرق استان هرمزگان در شهرستان میناب (دومین شهرستان هرمزگان) و خواسته به حق مردم که باعث کاهش محرومیت ، تسریع در روند اداری ،عمرانی ، ... و رونق بیش از این در بخش های تجاری و گردشگری دریایی و اشتغال پایدار در شرق هرمزگان می شود استانداران و نمایندگان ادوار گذشته نیز پیگیری کرده اند و تا به امروز به نتیجه نرسید است .

و امروز مردم انقلابی شرق هرمزگان و استان هرمزگان از دولت مردمی و انقلابی ابراهیم رئیسی انتظار اجرای شدن آن را دارند .   

رای دادن به این مورد
(1 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3322

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge