امروز: شنبه 08 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

در حوزه شرق هرمزگان به مرکزیت میناب ۲۴ داوطلب تایید صلاحیت شده اند

میناب نیوز : دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان: 97 داوطلب نمایندگی در هرمزگان تایید صلاحیت شدند.

به گزارش میناب نیوز ، محمد جواد خجسته اظهار کرد : هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسامی داوطلبان صلاحیت شده را به ستاد انتخابات استان اعلام کرد.

وی افزود: مطابق اعلام این هیئت، در حوزه مرکزی استان هرمزگان به مرکزیت بندرعباس در مجموع 54 داوطلب تایید صلاحیت شده‌اند، در حوزه غرب استان به مرکزیت بندرلنگه 19 داوطلب تایید صلاحیت شدند و در حوزه شرق استان نیز به مرکزیت میناب 24 داوطلب از سوی هیئت نظارت تایید صلاحیت شدند.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: در مجموع در سطح استان 97 داوطلب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اعلام هیئت نظارت بر انتخابات، در حوزه مرکزی استان هرمزگان به مرکزیت بندرعباس 29 نفر عدم تایید، در حوزه غرب استان به مرکزیت بندرلنگه 11 نفر عدم تایید و در حوزه شرق استان به محوریت میناب نیز 6 نفر عدم تایید صلاحیت شده‌اند.

خجسته افزود: در مجموع کل استان هرمزگان 46 داوطلب از سوی هیئت نظارت بر انتخابات عدم تایید صلاحیت شده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: همچنین در حوزه مرکزی استان هرمزگان به مرکزیت بندرعباس 7 نفر عدم احراز صلاحیت، در بندرلنگه 3 نفر و در میناب نیز 3 نفر و در مجموع 13 نفر عدم احراز صلاحیت شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه از مجموع 97 تایید شده در سطح استان گفت: از این تعداد 11 نفر خانم شامل 7 نفر در بندرعباس، 2 نفر در میناب و 2 نفر در بندرلنگه هستند که صلاحیت آنان از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تایید شده است.

خجسته گفت: تمامی نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی که در انتخابات پیش‌رو ثبت نام کرده بودند از سوی هیئت نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه در استان هرمزگان 199 داوطلب نمایندگی مجلس ثبت نام کرده بودند گفت: بر اساس آمار موجود 97 نفر تایید صلاحیت و 59 نفر هم عدم تایید و عدم احراز صلاحیت شده‌اند و تعدادی از داوطلبان هم به علت عدم داشتن شرایط ثبت نام و عدم شکایت در مرحله قبل به هیئت نظارت استان صلاحیتشان احراز نشده است.

وی گفت: داوطلبانی که عدم تایید و عدم احراز صلاحیت شده‌اند می‌توانند از 17 تا 19 دی ماه شکایت خود را به صورت غیر حضوری به شورای نگهبان ارسال کنند تا از سوی شورای نگهبان مورد بازبینی قرار گیرند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 3747

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge