امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

احداث بزرگراه خلیج‌ فارس با دستور وزیر راه

میناب نیوز:نماینده مردم شرق هرمزگان  در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با دستوری که وزیر راه داده‌اند در سال 94 شاهد احداث بزرگراه خلیج‌ فارس (بزرگراه  ساحلی بندرعباس میناب ،جاسک باشیم.

به گزارش میناب نیوز ،سید عبدالکریم هاشمی" عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با بیان اینکه بر روی بسیاری از قول‌های رئیس‌جمهور در سفر هیئت دولت به این استان موافقت شده که عملیات اجرایی بعد از مطالعه بر روی آن‌ها انجام شود، گفت: البته در بحث بهداشت تاکنون اقداماتی در این استان انجام شده به طور مثال احداث بیمارستان دوم جاسک شروع شده و 70 درصد پیش رفته است.

نماینده میناب، روداب و جاسک تصریح کرد: برای توسعه بحث اشتغال هیئت دولت رقمی را برای توسعه فولاد استان هرمزگان در نظر گرفت و مجوزهای لازم برای توسعه صادر شد که فولاد بنزن جزو طرح‌های افزایش تولید فولاد تا 10 هزار تن استان قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود: بحث توسعه منطقه آزاد جاسک یا همان بندر جاسک یکی دیگر از وعده‌های روحانی بود که کارهای مربوط به آن در دولت انجام شده و باید اکنون در مجلس مورد بررسی قرار بگیرد و هنوز شروع نشده اما مصوبه و مسئول راه‌اندازی آن مشخص شده است و تنها بر روی تعیین محدوده مکان آن بر روی نقشه باید رایزنی با مجلس انجام شود.  

هاشمی بیان داشت: در مورد صنعت کشتی‌سازی، شیلات و توسعه بندرعباس مصوبات آن هست که جنبه‌ عملیاتی دارد اما با تأخیر انجام می‌شود اما در مورد شیلات دولت یک میلیارد تومان برای بازسازی ذخایر آن اختصاص داده است.

 عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان با اشاره به اینکه لوله کشی گاز در این استان مانند سایر شهرهای کشور در حال انجام است اما به کندی پیش می‌رود، اظهار داشت: علت اصلی کندی پروژه‌ها بحث مالی دولت است البته غیر از بحث ضعف مدیریتی که گاهی موجب غفلت می‌شود در یک سال اخیر دولت با کمبود بودجه مواجه بوده اما سعی کرده با تمام توان 100 درصد اعتبارات تخصیص یافته مصوب در بودجه را ارائه دهد.

 نماینده میناب، روداب و جاسک خاطرنشان کرد: بحث احداث لوله فاضلاب در برخی مناطق انجام شده اما هنوز تکمیل نشده است، همچنین امیدواریم در احداث بزرگراه خلیج‌فارس هم با دستوری که وزیر راه داده‌اند در سال 94 شاهد شروع مطالعه، مسیریابی و آغاز عملیات جاده سازی باشیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 568

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge