امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

پيام تبریک معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به مناسبت نوروز 1394

میناب نیوز:علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز و آغاز سال 1394 پیام تبریک صادر نمود.

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

به گزارش میناب نیوز،در این پیام آمده است:


یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

فرا رسیدن نوروزِ باستانی و آغاز سال ۱۳۹4 را به همه آحاد ملت عزیز ایران  و به وِیژه مردم  ارجمند، نجیب و شهید پرور و سخت کوش و دریادل شهرستان میناب ،خانواده‌های معظّم شهیدان، جانبازان، همسرانشان و به همه‌ی کسانی که در راه اسلام و ایران مجاهدتی کرده‌اند تبریک عرض می نمایم.


عید نوروز اولین چیزی را که به ذهن متبادر می کند اعتدال و میانه‌روی است  و این مسیر است که  ان شاء الله با لحاظ قرار دادن تدبیر و امید ، فرداهای روشن و آرامش بخش را به همراه خواهد داشت.


گذشتِ سالها و تبادل سالهای گوناگون برای ما باید موجب تجربه و بصیرت باشد؛ آنچه بر عهده‌ی ما است، نگاه به گذشته برای عبرت‌گیری و نگاه به آینده برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است.

اینجانب از خداوند متعال خواستارم که به همه‌ی هم وطنان ، هم استانی ها و مینابی های عزیز در جای جای دنیا در این سال جدید، تن سالم، روح شاداب، امنیّت روانی، آرامش روحی و پیشرفت و تعالی و سعادت مرحمت کند و امیدوارم خداوند متعال به جوانان ما نشاط و پویایی، و به مردان و زنان ما همّت و اراده و عزم مستحکم و درست، برای پیمودن راه‌های پرافتخار، و به کودکان ما خرسندی و تندرستی، و به خانواده‌های ما امنیّت و محبّت و الفت عنایت کند.

توفیقات روز افزون همگان را در جهت تعالی جامعه اسلامی و شکوفایی تعلیم و تربیت در سایه سار عنایات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری‌های داهیانه رهبر حکیم فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای( مدظله العالی) در دولت تدبیر و امید، دکتر روحانی از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

علیرضا پاکدامن

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 576

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge