امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 27 آوریل 2024

دهیاران با سازمان نهضت سواد آموزی همکاری مستمر داشته باشند.

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت:دهیاران با سازمان نهضت سواد آموزی همکاری مستمر داشته باشند.

 

به گزارش میناب نیوز ؛ علیرضا پاکدامن دیروز صبح در جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی وهمایش دهیاران در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان میناب با اشاره به جایگاه سوادآموزی در جامعه اظهار داشت: آموزش نيروي انساني و به روز كردن دانش و صلاحيت هاي حرفه اي آموزش دهندگان و تحصيل و تثبيت يادگيري در این امر بسيار مؤثر است و بایداز تمام پتانسيل ها و طرح های تشویقی در جهت موفقیت این طرح استفاده شود.

وی درادامه سخنان خود اذعان داشت: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه کنی بی سواده در کشور است.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب ابراز امید واری کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در دولت تدبیر وامید و اجرای  طرح سواد آموزی به صورت آموزش خانه به خانه  ،شاهد ارتقا هرچه بیشتر سطح سواد  کشور باشیم .

وی در این جلسه خطاب به دهیاران شهرستان میناب گفت: برای اجرای بهتر این طرح با سازمان نهضت سواد آموزی همکاری مستمر داشته باشند.

شایان ذکر است:

دکترباقرزاده نیز در این جلسه برطرف كردن موانع سوادآموزی را وظیفه دولت عنوان کرد و گفت:آموزش حق مردم است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور سلامت ورفاه جامعه را بستگی به سواد آن جامعه دانست و اظهار داشت :سواد تاثیر فوق العاده بر کاهش هزینه های درمان و افزایش رفاه و طول عمر فرد دارد.

وی در ادامه به جایگاه همدلی و همزبانی در خانواه ها اشاره کرد وتصریح کرد : آموزش به بزرگتر ها در افزایش همدلی در خانواده ها بسیار موثر است.

معاون وزیرآموزش وپرورش گفت: در سال جاری برای تحقق بهتر این امر مهم ،دولت علاوه بر پرداخت 680 هزار تومان به اعضای آموزش هر فرد 140 هزار تومان نیز به اعضای هرفرد به عنوان تشویقی به حساب آموزش دهنده واریز می کند.

شایان ذکر است: دراین جلسه از علیرضا پاکدامن معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میناب و علی اسلامی معاون مدیرکل ومدیرآموزش وپرورش شهرستان میناب توسط معاون وزیرآموزش وپرورش ورئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشورتقدیربه عمل آمد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
منتشر شده در گزارش ویژه
کد خبر: 639

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge