امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

مبلغ 15 ميليارد و 922 ميليون و پانصد هزار تومان اعتبارات به ميناب تعلق گرفت

میناب نیوز:جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میناب با حضور فرماندار و اعضاء این کمیته در سالن اجتماعات فرمانداری میناب برگزار شد .

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري ميناب،مسعود قانعی فرد فرماندار شهرستان میناب فرارسيدن ماه ضيافت الهي راتبريك گفت وهدف از تشكيل اين جلسه را ،تخصيص وتوزيع اعتبارات بر مبناي اولويت هر دستگاه براي پروژه هاي عمراني،فرهنگي،مذهبي عنوان كرد.

وي با بيان اینکه 32/7 درصد از اعتبارات کل استان به این شهرستان تعلق گرفته ، گفت کل اعتباری که به شهرستان میناب تخصیص یافته ، مبلغ 15 میلیارد و 922 میلیون و پانصد هزار تومان برای 110 پروژه می باشد .

كه ضروري است كليه دستگاه‌ها در چارچوب قانون و پرهیز از سلیقه‌گرایی تلاش نمايند دراين راستا پروژه هاي خود راتكميل وتمام كنند.

وی افزود : بیشترین اعتبارات به ترتیب به فصل حمل و نقل به مبلغ 4 میلیارد و پانصد میلیون تومان ، مسکن و عمران شهری به مبلغ 4 میلیارد و چهارصد میلیون تومان و آموزش 2 میلیارد تومان می باشد .

قانعی فرد ادامه داد که : مابقی اعتبارات در بخش بهداشت و درمان ، آبرسانی به روستاها ، صنعت و معدن ، بسیج ، منابع طبیعی و آبخیزداری و کشاورزی ، هزینه می شود .

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1006

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge