امروز: سه شنبه 11 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی

میناب نیوز:سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از بحث و بررسی پیرامون تعهدات پروژه مهر ماندگار در جلسه امروز صبح کمیسیون خبر داد

به گزارش میناب نیوز ،نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرددر مجلس شورای اسلامی  گفت: در این جلسه تاکید شد که باید پروژه هایی که احساس می کنیم با اتمام آنها نتایج مثبتی در بحث تولید و در مباحث رفاه مردم و تامین زیر بناهای اصلی کشور اتفاق می افتاد، اولویت داده شود.

سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت افزود: در جلسه امروز نوبت صبح کمیسیون معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی در خصوص مباحث مربوط به بودجه سال ۹۱ در جلسه کمیسیون حضور پیدا کردند.

نماینده مردم میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرددر مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود:همچنین در این جلسه در خصوص تحقق بودجه و مسائل مربوط به آن به خصوص در شرایط خاص زمان فعلی و اجرای طرح ها و تعهداتی که دولت دارد که مهم ترین آنها مهر ماندگار است ، بحث و بررسی صورت گرفت.

هاشمی نخل ابراهیمی در تشریح محورهای جلسه امروز تاکید کرد:در این جلسه تاکید شد که باید پروژه هایی که احساس می کنیم با اتمام آنها نتایج مثبتی در بحث تولید و در مباحث رفاه مردم و تامین زیر بناهای اصلی کشور اتفاق می افتاد، اولویت داده شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد:در این خصوص برنامه ریزی برای تشکیل جلسات بعدی و پیگیری این دست از مسائل نیز در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1031

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge