امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

افزایش 100 میلیونی وام مسکن در هرمزگان

ميناب نيوز:استاندار هرمزگان گفت: توجه ویژه دولت به هرمزگان موجب تصویب افزایش 100 میلیون ریالی وام مسکن در این استان شد که در این رابطه هیچ مانعی از سوی بانک های استان برای پرداخت وجود ندارد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: افزایش تسهیلات مسکن مهر که طی مصوبات سفر دور چهارم هیئت دولت به استان بوده است با هیچ مانعی جهت پرداخت از سوی بانکهای استان مواجه نیست وی تاکید کرد: اگر موانع کوچکی در این راستا وجود دارد جزیی بوده و باید مدیر بانک هر چه سریعتر آن را برطرف سازد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ابراز داشت: توجه ویژه دولت به این استان وافزایش 100 میلیون ریالی تسهیلات از 200 میلیون ریال به 300 میلیون ریال و همچنین نگاه ویژه به جزیره ابوموسی واعطای تسهیلات 400 میلیون ریالی مسکن مهر به این شهرستان مسئولیت مدیران استانی را دو چندان می کند.

عزیزی در بخشی دیگر از سخنان خود بر سرعت بخشی و رشد جهشی در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست سهمیه های هر بانک جهت اعطای تسهیلات تقسیم شد و هر بانکی موظف است عملیات اجرایی آن را هر چه سریعتر آغاز کند .

وی بانک ها را منشا پیشرفت و تحولی اساسی در پروژه های مسکن مهر عنوان کرد و ابراز داشت: در جلسه بعدی شورای مسکن استان بانک ها موظف به ارائه گزارش از میزان پیشرفت و افزایش سقف اعتبارات هستند.

مقام عالی استان خواستار همت و تلاش مضاعف مدیران و مسئولان استانی در جهت بر طرف ساختن موانع و ارتقای مسکن مهر در استان شد و افزود: مجموعه های ذیربط به این پروژه ها نیز در راستای همت مضاعف و اثبات تلاش صادقانه دولت در مقوله مسکن مهر را جز برنامه های اساسی خود قرار دهند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: قریب به 12 هزار واحد مسکونی در استان آماده تحویل است که با حضور مقامات کشوری این مهم محقق خواهد شد.

وی با اشاره به این موضوع که تا دهه فجر 20 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر قابل بهره برداری قرار می گیرد ابراز داشت: قابلیتها و ظرفیتهای موجود د ر استان این روند را سرعت و به هدف نزدیکتر می سازد.

عزیزی محوطه سازی ،توسعه فضای سبز و ایجاد زیر ساختهای لازم در طرحهای مسکن مهر را یاد آور شد و اظهار داشت: در حال حاضر ساخت 12 مسجد و مدرسه و 3 سالن ورزشی واحداث واحدهای تجاری و خدماتی در این پروژه ها نشان از اراده و تلاش مدیران استان، تعاونیها و بخشهای خصوصی است .

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به شهرک پیامبر اعظم در آذر ماه امسال خبر داد و افزود: اعتبارات لازم در این زمینه باید مهیا شود تا در روند سرعت بخشی به این پروژه مهم اقدام شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این نشست گفت: در حال حاضر در استان 10 هزار واحد مسکن مهر در مرحله فونداسیون( پی سازی )است که با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم در استان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

زندیه وکیله خدمات زیر بنایی را یکی از موانع اساسی در اجرای افتتاح طرحها عنوان کرد و اظهار داشت: تعهد استان در برنامه اجرایی افتتاح 19 هزار واحد مسکونی برای شهر های بالای 25 هزار نفر است که باقیمانده این طرح که قریب به 20 هزار واحد مسکونی است در دهه فجر امساال افتتاح خواهد شد.

وی به تعامل همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی با بنیاد مسکن استان اشاره کرد و ابراز داشت:آمادگی کامل در جهت افتتاح پروژه های مسکن مهر وجود دارد و هیچ مانعی در این امر دیده نمی شود.

در این نشست تفکیک گزارش پروژهای 150 واحدی شرکت تاید واتر ، تفاهم نامه منعقده شهرداری با راه و شهر سازی استان و گزارش عملکرد اجرایی محور دلگشا به بلوار طالقانی و گاز رسانی به شهرک پیامبر اعظم بندرعباس عنوان شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1054

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge