امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

همایش گرامیداشت اصناف و تجلیل از برترینهای اصناف شهرستان میناب

میناب نیوز: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب در همایش تجلیل از برترین های اصناف گفت: تاثیر گذاری و نقش اصناف در تصمیم گیری های اقتصادی بخصوص امورات مرتبط با تنظیم بازار و عرضه مناسب کالاها، امری ضروری است.

به گزارش میناب نیوز،سید احمد عدنانی ضمن گرامیداشت یکم تیرماه روز ملی اصناف از حضور و اقدامات موثر رییس اتاق اصناف و روسا و اعضای تشکلهای صنفی در سطح شهرستان میناب تقدیر و تشکر نمود.

وی اصناف و بازاریان را بعنوان یکی از ارکان اساسی و تاثیر گذار در اقتصاد جامعه بخصوص اقتصاد خانواده که نقش مهمی در تعادل و تنظیم هزینه های خانوار دارد خواند و افزود : تاثیر گذاری و نقش اصناف در تصمیم گیری های اقتصادی بخصوص امورات مرتبط با تنظیم بازار و عرضه مناسب کالاها، امری ضروری است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب، از تمامی دستگاههای اجرایی و مسوولان عالی شهرستانی و استانی درخواست نمود تا نسبت به مشارکت دادن اصناف در تصمیم گیری های مهم، توجه خاص نمایند.

در ادامه وی با اشاره به مذاکرات سازنده و اصولی تیم مذاکره کننده هسته ای و پیروزی مقتدرانه ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و تحریم های ظالمانه دولت های غربی اشاره کرد و این پیروزی عظیم جهانی که به واسطه تلاش و همت دولت تدبیر و امید و در سایر رهنمودهای مقام معظم رهبری نصیب ملت ایران شده را صمیمانه تبریک وتهنیت گفت.

شایان ذکر است: در پایان مراسم از برترین های اصناف شهرستان میناب تجلیل بعمل آمد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1082

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge