امروز: چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 برابر با 30 آوریل 2024

دیدار استاندار هرمزگان با وزیر راه و شهرسازی

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت: نگاه دولت و وزارتخانه مربوطه به حوزه راه و شهرسازی هرمزگان نگاهی ویژه و کلیدی است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در این دیدار علاوه بر طرح مسائل موجود در این حوزه استان، تصمیمات خوبی نیز اخذ شد.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های مهر ماندگار در هرمزگان مربوط به حوزه راه و شهرسازی است ادامه داد: تامین نیازهای پروژه مهر ماندگار در حوزه راه و شهرسازی از مهمترین مباحث طرح شده در این دیدار بود که وزیر مربوطه نیز قول‌های مساعدی را در این باب تامین مالی پروژه‌ها دادند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: ساماندهی و توجه به فضاهای عمومی مجتمع‌های مسکونی مهر در استان هرمزگان نیز از دیگر بخش‌های این نشست بود که مقرر شد اعتبارات مورد نیاز در زمان‌های مقرر در اختیار اداره مربوطه در استان و دیگر دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

عزیزی اضافه کرد: همچنین پیرامون راه‌های استان و تامین اعتبار نیز در این دیدار نتایج خوبی حاصل شده است. وی یادآور شد: به احتمال قوی در آینده‌ای نزدیک وزیر راه و شهرسازی با هدف بررسی نزدیک پروژه‌ها در استان حضور یابد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هرمزگان به دلیل موقعیت استراتژیک و واقع شدن در پیشانی ایران اسلامی به عنوان دروازه این کشور شناخته می‌شود، افزود: این امر توسعه راه‌ها و امکانات مواصلاتی را در بخش‌های دریایی، هوایی، زمینی و ریلی بیش از پیش مهم ساخته است و از همین روست که دولت در سال‌های اخیر به این استان و زیرساخت‌های راه توجهی ویژه معطوف کرده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1090

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge