امروز: دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 برابر با 12 می 2024

باید با تلاشی مضاعف فعالیتها را در زندان های هرمزگان ارتقا بخشید

میناب نیوز:مدیر کل زندانهای هرمزگان گفت: باید با ارائه راهکارهای مناسب و با تلاشی مضاعف، فعالیتها وبرنامه های اصلاحی وتربیتی را در زندانها ارتقا بخشید.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان هرمزگان،اکبر سلیمانی در بازدید از زندان میناب افزود: برنامه ها باید پویا ونشاط آور باشد تا با استقبال مددجویان همراه شود.

وی به اجرای هدفمند ورزش صبحگاهی در زندانها تاکید کرد و گفت:حضور مددجویان در ورزش صبحگاهی،نشاط وشادابی آنان را در پی خواهد داشت وبهتر می توانند در برنامه های اصلاحی وتربیتی شرکت کنند.

مدیر کل زندانهای هرمزگان همچنین با توصیه بر حفظ کرامت انسانی تصریح کرد:افزایش جمعیت کیفری زندان نباید تاثیری بر طبقه بندی زند انیان داشته باشد وباید با برنامه ریزی مناسب از حداقل امکانات وفضای فیزیکی، حداکثر استفاده وبهره را برد تا خدشه ای بر حقوق شهروندی آنان وارد نشود.

سلیمانی وضعیت زندان میناب را بسیار مطلوب ارزیابی کرد وافزود:امکانات وفضایی مناسب برای اصلاح وتربیت مددجویان در این زندان فراهم شده است.

وی همچنین در دیدار با رییس دادگستری میناب خواستار اقدامات پیشگیرانه برای کاهش جرم وبزه در جامعه شد وعنوان کرد: باید با کاری علمی ونگاه عمیق به آسیبهای اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم را جدی گرفت که این مهم نیازمند یاری تمامی دستگاههای اجرایی است.

رییس دادگستری میناب نیز با اشاره به اینکه تعامل بسیار خوبی بین زندان ودادگستری شهرستان برقرار است گفت: این همکاری عاملی مناسب برای حل مشکلات قضایی مددجویان وکاهش جمعیت کیفری زندان است.

مدیر کل زندانهای استان در ادامه از بازداشتگاه جاسک در شرقی ترین نقطه استان بازدید کردواقدامات انجام شده را مورد بررسی قرار داد وبرای رفع مشکلات نیز توصیه هایی را ارائه کرد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1104

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge