امروز: سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 برابر با 14 می 2024

هرمزگان درحال رسیدن به جایگاه ممتاز کشوری در بخش بهداشت و درمان است

ميناب نيوز:استاندار هرمزگان در سفر یک روزه به شهرستان بندرلنگه گفت : هرمزگان درحال رسیدن به جایگاه ممتاز کشوری در بخش بهداشت و درمان است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمززگان : ابرهیم عزیزی دقایقی پیش در مراسم افتتاح دانشکده مامایی و پرستاری بندر لنگه اظهارداشت : با احداث بیمارستان های بشاگرد ، سیریک ، ابوموسی ، رودان ، بستک و بندرلنگه و همچنین توسعه بیمارستان های شهید محمدی بندرعباس ، قشم و جاسک و راه اندازی مراکز سوانح سوختگی و مرکز پرتو درمانی در بندرعباس هرمزگان را به یک جایگاه ممتاز کشوری در بخش بهداشت و درمان می رساند.

وی گفت : بیمارستانشهرستان های بشاگرد و بستک در مراحل پایانی قرار دارد که دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و توسعه بیمارستان جاسک ،‌قشم و شهید محمدی بندرعباس به زودی به اتمام می رسد.

عزیزی افزود : زیر ساخت های بسیار خوبی در بخش بهداشت و درمان ایجاد شده که می توانند نیازهای بهداشتی و درمانی مردم را در استان تامین کند و مردم می توانند با آسایش خیال مراحل کامل درمان تخصصی خود را استان انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان در پایان از تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی استان به نیابت از تمامی مردم شریف استان قدردانی کرد و کار این ارگان را بسیار ارزشمند دانست

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1177

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge