امروز: پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 برابر با 09 می 2024

میناب ظرفیت تبدیل شدن به "مرکز بهداشت و درمان" شرق هرمزگان را دارد

میناب نیوز:فرماندار میناب گفت: می‌توان با تقویت حوزه بهداشت و درمان شهرستان میناب، از آن به عنوان یک ظرفیت و مرکزیت بهداشت و درمانی در شرق هرمزگان با هدف رفاه بیشتر مردم این منطقه بهره جست.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، عباس خدادادزاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان که با حضور رئیس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و مسئولان و مدیران شبکه بهداشت و درمان میناب برگزار شد،با بیان اینکه مجموعه دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان از دستگاه‌هاي پرکار و با حجم فعاليت‌هاي بسيار در زمينه ارائه خدمات به شهروندان مینابی است از اقدامات مسئولا این دستگاه قدردانی کرد.

وي افزود: میناب امروز به لحاظ پيشرفت در عرصه درمان و توجه به رفاه عمومي در شرایطي خاص قرار دارد فرماندار میناب ابراز اميدواري کرد: با ايجاد زيرساخت‌هاي جديد بهداشتي و درماني از جمله راه اندازی مرکز mri و ساخت بيمارستان دوم میناب بتوان شاهد پيشرفت حوزه بهداشت و درمان و افزايش موقعيت‌هاي بهتر درماني در شهرستان بود.

خدادادزاده در ادامه با اشاره به مسائل حوزه بهداشت و درمان در شهرستان میناب افزود: بر اساس جمعیت قریب به 240 هزار نفری میناب و سرریز شدن مطالبات و تقاضاهای دریافت درمان از سیریک، جاسک، بشاگرد، رودان و شهرهای جنوب کرمان به میناب، بایستی توجهی ویژه‌ای به این شهرستان به عنوان مرکزیت شرق استان صورت گیرد.

وی یکی از عمده مشکلات این حوزه را عدم حضور پزشکان عمومی در بعضی از مراکز درمانی عنوان و افزود: یکی از راه‌های تاثیرگذار در کاهش مشکلات تنها بیمارستان شهرستان میناب، فعال سازی مراکز درمانی سطح شهرستان و راه اندازی داروخانه‌هاست.

فرماندار میناب همچنین یادآور شد: بحث اختصاص زمین برای احداث بیمارستان دوم میناب را در ستاد معین استان که به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان میناب به ریاست استاندار هرمزگان برگزار می‌شود پیگیری و مطرح می‌کنیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1182

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge