امروز: سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 برابر با 07 می 2024

اولین همایش معاونان آموزشی شرق هرمزگان در میناب

میناب نیوز ، اولین همایش معاونان آموزشی متوسطه شرق استان هرمزگان در شهرستان میناب برگزار شد.

 به گزارش میناب نیوز ،معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در اولین همایش معاونین متوسطه این استان گفت:ما باید خود را وقف آموزش کنیم و در انجام فعالیتهای آموزشی پشتیبان هم باشیم و تعاملات بیشتری با مدیران،معاونین و دبیران داشته باشیم.

وی گفت:برنامه ریزیها باید به صورت هدف دار ،واقعی ومناسب با رویکرد آموزشی و پرورشی برای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان صورت گیرد.

موسی دادی زاده عنوان کرد :باید اولیائ مدرسه با اولیائ دانش آموزان ارتباط مستمر و رو به رشدی داشته باشند واولیا را درجریان رسیدن به هدف و وضعیت مطلوب فرزندانشان قرار دهند.

علی اسلامی معاون مدیر کل و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میناب در این همایش گفت:قطعا چنین برنامه هایی برای روند رو به رشد آموزش نیاز است که ارتقا کیفیت آموزش و رسیدن به جایگاه بالای علمی در کشور نیازمند تلاش و همت همه ی عزیزان بوده ،وهمه ما باید بسیجی وار تلاش کنیم یک همت جهادی داشته باشیم.

گفتنی است :علی ریسانی نژاد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش میناب نیز گزارشی از وضعیت آموزشی ،نتایج امتحانات برگزار شده،روند پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ،روند ثبت نام وهمچنین برنامه همایش معاونین شرق استان هرمزگان را جهت برگزاری جلسات ماهانه تشریح نمود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1247

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge