امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

فرماندارمیناب : وظيفه ستاد تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده است

میناب نیوز:فرماندار شهرستان میناب نظارت دقیق و کنترل قیمت ها و برخورد با متخلفین را در اولویت ستاد تنظیم بازار شهرستان خواند وافزود: اصل ستاد تنظیم بازار حمایت از مصرف کننده است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان میناب، عباس خدادادزاده در جلسه ستاد تنظیم بازار بیان داشت: نظارت به عنوان یک شرط اساسی باید همراه با اطلاعات دقیق و بروز بوده و در جهت کنترل نابسامانی قیمت ها صورت پذیرد.

وي ادامه داد: مسولین ومتولیان امر نظارت بر بازار خواست با ارائه تمهیدات لازم از افزایش قیمت کالاهای ضروری ومورد نیاز مردم جلوگیری نمایند .

اين مقام مسئول تصريح کرد: بحث بازرسي از کالاهايي که بصورت دستفروشی در سطح شهرستان عرضه مي‌شود مثل ماهی وکالاهاي ضروري که مايحتاج مردم است بايد با دقت و جديت دنبال شود.

در اين نشست ضعیت بازاریابی محصولات کشاورزی خصوصا خیارسبز،بادمجان و.. مورد بررسی قرار گرفت ومقررشد برای صدور محصولات کشاورزی، سازمان صنعت، معدن وتجارت شهرستان با استان واستان نیز با استانهای هم مرزی کشور هماهنگ نمایند.

در ادامه جلسه به مشکلات شرکت های توزیع گاز مایع خانگی رسیدگی ودستورات لازم صادر شد.

شایان ذکر است رئیس صنعت،معدن وتجارت در این جلسه از برپایی نمایشگاه برای عرضه مستقیم کالاهای ضروی مردم در شهر هشتبندی خبر داد وافزود این نمایشگاه به زودی افتتاح خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1255

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge