امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

تشکیل شرکت های تعاونی و عمران در بخش ها و روستاهای هرمزگان به طور جدی پیگیری شود

میناب نیوز : استاندار هرمزگان گفت: فرمانداران و بخشداران باید تلاش کنند تا اوایل یا در نهایت 15 مهر ماه سال جاری حداقل 37 شرکت تعاونی و عمران در تمامی بخش های هرمزگان تشکیل شود.

به گزارش  میناب نیوز، دكتر جاسم جادری در گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان با تاکید بر اینکه مدیران استان باید کار اقتصادی را در اولویت قرار دهند، عنوان کرد: فرمانداران و بخشداران نیز باید به دنبال جذب سرمایه گذار و تشکیل شرکت های تعاونی و عمران در شهرستان ها و بخش ها باشند.

وی ادامه داد: شعار دولت تدبیر و امید تقویت و استفاده از مشارکت بخش خصوصی است و در کارهایی همچون کشاورزی، دامداری، معدن و صنایع دستی می توان شرکت های تعاونی تشکیل داد و ظرفیت مردم را به کار گرفت.

استاندار هرمزگان افزود: تشکیل شرکت های تعاونی و تولیدی براساس دستورالعمل دولت و مصوبه مجلس است و ما به دنبال تشکیل شرکت توسعه و عمران استان هرمزگان نیز هستیم که این شرکت می تواند کارهای اقتصادی، تولیدی و پذیره نویسی را با مشارکت مردم انجام دهد.

جادری با بیان اینکه هرمزگان ظرفیت های زیادی از دریا تا معدن و صنایع دستی و کشاورزی دارد، تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران باید تلاش کنند تا اوایل یا در نهایت 15 مهر ماه سال جاری حداقل 37 شرکت تعاونی و عمران در تمامی بخش های هرمزگان تشکیل شود و در ادامه نیز باید برای تشکیل این شرکت ها در هر کدام از روستاها یا دهستان ها تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به دنبال خلق ثروت برای مردم باشیم، اظهار داشت: باید کاری کنیم که مردم توانمند شوند و فرمانداران و بخشداران نیز نباید تنها در کارهای روزمره گرفتار باشند و باید کار اقتصادی کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1280

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge