امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

فرماندار میناب جلب رضایت مردم بزرگ‌ترین وظیفه مسئولان است

میناب نیوز:فرماندار شهرستان میناب گفت: جلب رضایت مردم بزرگ‌ترین و مهم‌ترین وظیفه مسئولان است.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری میناب ، عباس خدادادزاده در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری میناب با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ایجاد و ثبت اشتغال در سامانه، فعالیت‌های صورت گرفته را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر چه امور انجام شده دارای پیشرفت خوبی است اما کافی نیست.

وی با تاکید بر اینکه کلیه دستگاه‌ها ظرف مدت 10 روز آینده نسبت به شناسایی فرصت‌های اشتغالزا در حوزه کاری خود اقدام کنند، افزود: راهکارها و پیشنهادات کارشناسی را باید فرصت دانست و از آنها نهایت استفاده را برد.

رئیس کارگروه اشتغال وسرمایه‌گذاری میناب در ادامه مسکن مهر را یکی از افتخارات دولت نهم و دهم برشمرد و ادامه داد: ثابت نگه داشتن قیمت مسکن علی‌رغم وجود نوسانات در بازار از دیگر افتخارات دولت در این حوزه است. خدادادزاده ادامه داد: با تأمین مسکن برای خانواده‌ها اکنون زمان آن فرا رسیده که با کار کارشناسی در زمینه اشتغال پایدار گام‌های اساسی برداشته شود.

فرماندار میناب همچنین خواستار جذب سرمایه‌گذار برای فعال شدن صنایع تبدیلی، بسته بندی، ساخت و احداث سردخانه و بازارچه‌های مرزی در این شهرستان شد و ضمن اشاره به وجود دو بازارچه مرزی در میناب افزود: در این راستا باید تلاش فراوانی صورت گیرد چرا که این اقدامات سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه می‌شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود از مدیران دستگاه‌ها خواست تا خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرماندار میناب خدمت بی منت به مردم را حق مردم دانست و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این راستا گفت: مقام معظم رهبری بارها در بحث خدمتگذاری به مردم تاکید نموده‌اند که مشروعیت مسئولان به کارآمدی آنان است.

وی ابراز داشت: درک صحیح هر مدیر از حوزه کاری خود می‌تواند کمک زیادی به این مهم کند. خدادادزاده در ادامه با بیان اینکه بزرگ‌ترین هدف مسئولان جلب رضایت مردم است، از بانک‌های عامل خواست تا در زمینه اعطای تسهیلات همه توان خود را بکارگیرند تا پرداخت تسهیلات روان و روند خوبی طی کند.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال، افزود: این اقدامات برای اشتغال کوتاه مدت تأثیر گذار است در حالی که ایجاد اشتغال پایدار نیاز مهم و حائز اهمیت است.

سیدعبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی طراحی سامانه ثبت اشتغال را دارای ایراد دانست و بیان داشت: کار کارشناسی و رونق کسب و کار در تمام بخش‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی کشاورزی، صنعت، شیلات و صنایع دریایی را مهم‌ترین بخش‌های مستعد اشتغالزایی در میناب عنوان کرد و افزود: با تلاش و تعامل با یکدیگر می‌توان فرصت‌های اشتغال پایدار و دائمی را در منطقه ایجاد کرد.

وی توجه به معیشت مردم و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال جوانان را وظیفه همه مسئولان نظام دانست و ادامه داد: اشتغال نیروی جوان، سبب جلوگیری بسیاری از معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی به ویژه پدیده قاچاق سوخت می‌شود.

در این نشست هر کدام از دستگاه‌ها موظف شدند ظرف مدت 10 روز فرصت‌های اشتغالزایی را شناسایی کنند.

یادآور می‌شود در میناب تاکنون چهار هزار و 955 فرصت شغلی در سامانه به ثبت رسیده است.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1301

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge