امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

492 واحد مسکن مهر در میناب بزودی افتتاح می شود

میناب نیوز:فرماندار میناب گفت: 492 واحد از مسکن مهر شهرستان میناب در مرحله نازک کاری و آماده تحویل در دهه مبارک فجر می باشد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرماندای میناب، کارگروه مسکن مهر شهرستان با حضور فرماندار و کلیه اعضا در محل فرمانداری با موضوع بررسي آخرين وضعيت مسكن مهر شهرستان برگزار شد.

عباس خدادادزاده دراین جلسه از افتتاح 492 واحد مسکن مهر تا دهه فجر خبر داد و بر تسريع در واگذاري مسكن مهر به متقاضيان، تاكيد كرد وی همچنین از آمادگي كامل شهرستان و مسئولین براي هر گونه كمك و هماهنگی جهت سرعت بخشيدن به تكميل عمليات مسكن مهر میناب خبر داد .

فرماندار میناب افزود: ضروري است كه مديران ادارات نسبت به اجراي سريع عمليات اجرايي تعاونی ها اقدام نمايند تا مردم و شهروندان در اين واحدها با آسايش و بدون مشكل سکونت نمايند .

خدادادزاده گفت: اجراي طرح مسكن مهر يكي از طرح‌هاي مهم و با اهميت دولت نهم ودهم و یکی از افتخارات این دولت است كه با اجراي اين طرح، افرادي كه سال‌ها در انتظار مسكن و سر پناه بودند صاحب مسكن مي‌شوند.

در ادامه بحث و بررسی در خصوص مشکلات پیش روی تعاونی های مسکن مهر از جمله مشکلات نصب انشعاب آب و برق و فعالیت های واحدهای خدمات رسان با حضور مسئولین ادارات ، آب و فاضلاب و برق مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1303

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge