امروز: چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 برابر با 08 می 2024

اختتامیه طرح هجرت 3 در شهرستان میناب

اختتامیه طرح هجرت 3 در کانون فرهنگی تربیتی آموزش وپرورش شهرستان میناب برگزار شد.

 

به گزارش میناب نیوز: معاون مدیر کل و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان میناب ضمن تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در طرح هجرت 3 در شهرستان میناب گفت: این کار با برنامه ریزی و همکاری خوب شما دانش آموزان بوده است و قطعا کاری بزرگ انجام شده است.

وی تصریح کرد :همه ای فعالیت های بسیج دانش آموزی بر سه محور ایمان ،قلم و شجاعت قرار دارد که این سه کلمه خود دنیایی از معرفت و مسئولیت را در خود نهفته دارد و این امر مسئولیت ما را در قبال جامعه سنگین تر خواهد نمود.

علی اسلامی در پایان عنوان کرد:اگر این سه محور اصلی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهیم قطعا موفق خواهیم شد.

جانشین فرماندهی حوزه مقاومت بسیج شهرستان مینابنیز در این مراسم ضمن تشکر از دست اندرکاران این طرح گفت:صرف نظر از جنبه سازندگی که قابل تامل و دارای اهمیت خاصی است ،جنبه معنوی آن نیز نمود بیشتری دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

سید حسن فاطمی با توجه به سخنان مقام  معظم رهبری اظهار کرد :شما دانش آموزان زاییده نسل انقلاب و نسل نو هستید،و باید پر شورتر ،با ایمان و قوی تر باشید.

شایان ذکر است :امسال در بیست و هفت مدرسه در قالب 182کلاس درس،بیست وسه راهرو،تعداد صد و چهل و شش درب کلاس،صد و پنجاه ودو پنجره کلاس،به متراژ 14148متر مربع رنگآمیزی شده است.همچنین 270نفر دانش آموزو 35 نفر از همکاران فرهنگی همکاری لازم را داشته اند.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1345

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge