امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 05 می 2024

پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه پیام نور مرکز میناب

میناب نیوز: رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب از پذیرش دانشجو بدون آزمون در دانشگاه پیام نور مرکز میناب خبر داد و گفت ثبت نام از تاریخ 18/10/91 شروع و تا پایان روز 24/10/91 ادامه دارد.

مهدی مصلحی افزود علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ضمن مطالعه دفترچه راهنما و فهرست کدرشته محل های بدون کنکور، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

وی اظهار داشت کلیه داوطلبان نظام قدیم که دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه و داوطلبان نظام جدید که دارای مدرک پیش دانشگاهی می باشند ، مجاز به ثبت نام می باشند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز میناب در خصوص داوطلبانی که دارای دیپلم فنی حرفه ای یا کار و دانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی می باشند اظهار داشت مدرک کاردانی این داوطلبان به جای مدرک پیش دانشگاهی پذیرفته می شود.

وی بیان کرد کلیه داوطلبان شاغل به تحصیل که تا پایان 30/11/91 فارغ التحصیل می شوند نیز مجاز به ثبت نام می باشند.

مصلحی در خصوص ملاک پذیرش داوطلبان گفت ملاک پذیرش در این مرحله در کلیه کد رشته های تحصیلی ، فقط معدل کتبی داوطلبان واجد الشرایط می باشد.

وی در ادامه رشته های فیزیک ، مهندسی فناوری اطلاعات، علوم اقتصادی، مهندسی کشاورزی، مهندسی مدیریت و آبادانی روستاها و جغرافیا را به عنوان رشته های بدون آزمون در دانشگاه پیام نور مرکز میناب اعلام کرد.

مصلحی در خصوص تاریخ اعلام نتایج عنوان کردفهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان در هفته آخر بهمن ماه 1391 بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1422

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge