امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

باهدف خدمت رسانی بیشترشهروندان هرمزگانی،‌استاندار دستور رفع مشکلات اداره ثبت اسناد و املاک را صادرکرد

میناب نیوز:استاندار هرمزگان در بازدید از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان جهت رفاه حال شهروندان هرمزگانی و انجام هر چه سریعتر اقدامات ثبتی آنان دستور رفع مشکلات این اداره کل را صادرکرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان ؛‌ابراهیم عزیزی در بازدید از این اداره کل اظهار داشت : سازمان ثبت اسناد و املاک با تثبیت حقوق مالکیتی مردم بایستی با بهره گیری از امکانات مناسب در کمترین زمان این اقدام را انجام دهد

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک رابط بین حاکمیت و شهروندان در امور مالکیتی است، حصول رفاه عمومی، تحقق عدالت اجتماعی و امنیت ملی را ضمن ایجاد توسعه ثبت، از مهم‌ترین اهداف این سازمان برشمرد.

وی در این بازدید درجریان مشکلات این اداره کل ازجمله کمبود مکان جهت انجام سریعتر خدمت رسانی به مردم و قرار گرفتن آنها در فضاهای کوچک قرار گرفت و از معاون برنامه ریزی استانداری و مدیر کل ثبت اسناد و املاک خواست با برنامه ریزی و توافق اقدامات لازم جهت بهره برداری از ساختمان در حال احداث این اداره کل صورت گیرد .

نماینده عالی دولت همچنین در پاسخ به درخواست مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان که یکی دیگر از مشکلات موجود کمبود نیروی انسانی جهت پاسخگویی هرچه سریعتر به شهروندان می باشد ، گفت : در آموزن استخدامی که قرار است در آینده نزدیک برگزار شود سهمیه بالای برای این اداره کل براساس پست های بلاتصدی و مورد نیاز دیده شده است که می توان کمبود نیرو این اداره کل جهت پاسخگوی به مردم ولایت مدار استان را مرتفع کند.

گفتنی است : استاندار هرمزگان همچنین در این بازدید دو ساعته از بخش های مختلف اداره کل ثبت اسناد و املاک و روند خدمت رسانی به مردم را بررسی نمودند و به درخواست های شهروندانی که به این اداره کل مراجعه کرده بودند نیز پاسخ دادند.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1423

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge