امروز: دوشنبه 24 ارديبهشت 1403 برابر با 13 می 2024

واحدهای تولیدی پوشاک استان هرمزگان با برند و با هدف تولید پوشاک ایرانی اسلامی راه اندازی شود

میناب نیوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت : واحدهای تولیدی پوشاک استان هرمزگان با برند و با هدف تولید پوشاک ایرانی اسلامی راه اندازی شود.

به گزارش میناب نیوز ؛ خلیل قاسم  ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)  در دهمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس اظهار داشت: رویکرد دولت و وزارت ارشاد بر این است که فرهنگ پوشاک ایرانی اسلامی در کشور عملی شود.

وی افزود: وظیفه ما در اصناف این است که جهت تعیین چشم انداز، اهداف، راهبردها و برنامه های تولیدی و توزیعی نظام ساماندهی مد و لباس همچنین شناسایی مشکلات حوزه های تولید و توزیع پوشاک و صنایع مرتبط با آن را داشته باشیم و برنامه ریزی برای تعامل فعال با دستگاهها، نهادها و اتحادیه های مرتبط و تسهیل در روند تولید، توزیع و اشاعه الگوهای اسلامی ایرانی، برقراری ارتباط با متخصصان و کارشناسان، ایجاد زمینه های جذب و مشارکت فعالان تولید و توزیع پوشاک براساس الگوی ایرانی اسلامی، را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

قاسمی در ادامه رواج دادن فرهنگ پوشاک ایرانی اسلامی در استان را نیاز به حمایت تبلیغات فرهنگی در سطح بازار دانست و افزود: واحدهای تولیدی پوشاک استان با برند و با هدف تولید پوشاک ایرانی اسلامی راه اندازی شود تا بازار ما بدون هدف، کار توزیع پوشاک انجام ندهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در پایان بیان داشت: کلیه واحدهای صنفی املاک باید جهت ثبت قرارداد به سامانه جامع ثبت قرارداد متصل شوند تا ضمن الکترونیکی شدن تمام این واحدها، حقوق مصرف کنندگان نیز رعایت شود.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1503

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge