امروز: دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 برابر با 29 آوریل 2024

تجهیز بیش از سه هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در هرمزگان

میناب نیوز : در نوروز سال 92 بیش از 385 آموزشگاه در قالب سه هزار و 37 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می‌شوند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش این استان با بیان اینکه تمام دستگاهها باید برای اسکان میهمانان نوروزی تلاش کنند، اظهار داشت: در نوروز سال 92 بیش از 385 آموزشگاه در قالب سه هزار و 37 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز می‌شوند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه آموزش و پرورش باید از تمام توان خود برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی بهره‌ ببرد، ابراز داشت: در ایام تعطیلات باید تمام دستگاه‌ها پای کار بیایند و به گونه‌ای عمل کنند که مسافران با خاطره خوش استان هرمزگان را ترک نمایند.

وی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات سال گذشته تصریح کرد: دستگاه‌ها باید با همفکری نسبت به رفع ایرادات سال گذشته اقدام کرده تا مسافران با خیال آسوده از تعطیلات استفاده کنند. عزیزی با اشاره به لزوم ایجاد شرایط مناسب برای مسافران نوروزی اضافه كرد: استان هرمزگان دارای جذابیت‌های گردشگری و تفریحی خوبی است و هر ساله مسافران زیادی برای استفاده از طبیعت، اماكن دیدنی و .. این شهر را برای مقاصد سفر نوروزی خود انتخاب می‌كنند.

گفتنی است سال گذشته 321 آموزشگاه در قالب 2هزار و 550 کلاس درس به اسکان مسافران نوروزی اختصاص داده شده بود که طی آن 873 هزار و 514 نفر روز از خدمات آموزش و پرورش استفاده کرده‌اند. بنا به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمگان در سال جاری پذیرش میهمانان نوروزی در 60 مدرسه به صورت اینترنتی انجام می شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1532

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge