امروز: سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

در بلوار ولی عصر میناب پارک احداث می شود

میناب نیوز : شهردار میناب گفت : دربلوار ولی عصر میناب پارک احداث می شود .

به گزارش میناب نیوز ،محمد داش جان  در نشست خبری ضمن عذرخواهی از مردم میناب در جهت  جمع آوری به موقع و منظم زباله ها گفت: ان شا الله طی چند روز آینده مراحل قانونی واگذاری جدید ، عملیات جمع آوری زباله ها  به بخش خصوصی صورت می گیرد و همچنین تا زمان واگذاری ، پرسنل شهرداری این کار را انجام خواهند داد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به و جود لکه های سفید در مرکز شهر و دیگر مشکلات شهروندان در تغییر کاربری ها ،با پیگیری های صورت گرفته ، بازنگری طرح جامعه شهری میناب در چند روز اخیر تصویب شد.

شهردار میناب گفت : یکی از درخواست های به حق مردم انجام آسفالت کوچه و معابر شهری است  و ابراز امید واری کرد ان شا الله به زودی با در یافت 850 تن قیر و پس از آسفالت بلوار المهدی بر اساس اولویت کار آسفالت کوچه ها و معابر را شروع می کنیم.

وی افزود : ساماندهی بازار کانال میناب در دستور کار قرار گرفته است و پس ازطی مراحل قانونی این طرح ،کار عمرانی آن نیز آغازمی شود.

داش جان با بیان این مطلب که در محلات بلوار ولی عصر پارک و جود ندارد اظهار کرد : با برنامه ریزی های صورت گرفته با اداره اوقاف و امور خیره شهرستان میناب به زودی کاراحداث پارک در این بلوار نیز آغاز می شود.  

رئیس شورای اسلامی شهر میناب نیز در این نشست باتوجه به جایگاه ویژه پنجشنبه بازار میناب در استان و ایران گفت : عملیات احداث فاز دوم پنج شنبه بازار میناب به زودی آغاز می شود.

عبدالعلی زائری گفت : با توجه به اینکه میناب دروازه سزمین مکران است و طی بازدید های صورت گرفته توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به زودی المان ناو جماران در یکی از میادین شهرمیناب نصب خواهد شد.

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 1610

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge