امروز: چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 برابر با 07 می 2024

باند دوم جاده مرکز شهر میناب به تیاب ساخته شود

 میناب نیوز : عضو شورای اسلامی روستای حکمی شهرستان میناب خواستار شد : باند دوم جاده مرکز شهر میناب به سمت تیاب ساخته شود

به گزارش میناب نیوز ، امیر نیکخو در گفتگو امروز 27 دیماه با خبرنگار ما با اشاره به درخواست های مقرر مردم از ما گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی این جاده و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی از سمت مرکز شهر میناب به بندر تیاب و سواحل شهرستان و همچنین وجود روستا های دیگر در این محور و نیز راه ارتباطی دیگر روستاهای بخش مرکزی که از این مسیر عبور می کنند و وجود امکانات رفاهی و آموزشی و بهداشتی و امنیتی در این روستا ، مردم خواستار احداث باند دوم جاده مرکز شهر میناب به تیاب هستند.

وی افزود : جمعیت روستا ها در این مسیر سال به سال افزوده می شود و این افزایش جمعیت و تردد با وجود جاده یک بانده و تاریک بسیار خطرناک است و هرساله باعث تصادفات جرحی و فوتی بسیاری می شود .

عضو شورای اسلامی روستای حکمی شهرستان میناب با اشاره به اینکه مدارس روستایی در دو طرف این جاده و جود دارد اذعان کرد : تعداد زیادی دانش اموز در 12 مقطع تحصیلی در این منطقه درس می خوانند که نبود جاده مناسب مشکلات زیادی را برای مدارس و اولیا دانش اموزان بوجود اورده است.

وی با توجه به مشکلات مذکور ودرخواست مکرر اهالی روستا از شورای روستا نسبت به احداث باند دوم جاده مرکز شهر به سمت ساحل شهرستان بندری میناب گفت : این پروژه باید به صورت جدول کاری و اتوبان انجام شود.

نیکخو در بخش پایانی سخنان خود گفت : ان شا الله با احداث باند دوم این جاده گام های موثرتری در جهت ارائه بیش از این خدمات اجتماعی ، فرهنگی و رفاهی و توسعه شهرستان میناب برداشته شود .

رای دادن به این مورد
(2 رای)
کد خبر: 1700

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge