امروز: سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 برابر با 07 می 2024

روابط عمومی های شهرستان میناب در جهت ایجاد شور انتخاباتی تلاش کنند

میناب نیوز :  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب درجهت ایجاد شور انتخاباتی وحضور حداکثری تلاش کنند .

به گزارش میناب نیوز ، محمد ریاضی در نشست شورای روابط عمومی های ادارات شهرستان میناب ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد : آذین بندی ادارات در ایام دهه مبارک فجر به صورت خواص و همراه شور و نشاط باشد .

وی ادامه داد : با برنامه ریزی های مدون عملکرد دولت تدبیر و امید را به مردم اطلاع دهید و همچنین باید در جهت شور انقلابی و انتقال آرمان ها و دستاورد های انقلاب به نسل جدید ایران اسلامی گام بر دارید .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت : برنامه های اجرایی دهه مبارک فجر در شهرستان میناب باید به گونه ای برگزار شود که از موازی کاری به دور باشد و با هماهنگی با ستاد مرکزی دهه مبارک فجر در شهرستان میناب صورت گیرد.

وی همچننین تاکید کرد : با آسیب شناسی برنامه های اجرا شده در دهه فجر در سال های گذشته ، شاهد اجرای برنامه های بهتر و منسجم تر و کامل تر در شهرستان دوم استان هرمزگان باشیم .

ریاضی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند درجهت توانمند سازی ادارت و ارائه خدمات بیشتر و شفاف سازی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین گفت : در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان میناب تمام ادارات در نامه های اداری از سربرگ با موضوع دهه فجر و بعد از آن انتخابات استفاده کنند .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات در اسفند ماه اشاره کرد و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اسلامی ایران تصریح کرد : مسئولین روابط عمومی های شهرستان در جهت آرامش در جامعه و ایجاد شور انتخاباتی در این شهرستان و حضور حداکثری تلاش کنند .

وی ابراز امیدواری کرد : ان شا الله با برگزار انتخاباتی باشکوه شاهد رقم خوردن برگ زرین دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی باشیم.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1709

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge