امروز: شنبه 15 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

تجلیل از کارگران نمونه هرمزگان در آستانه روز کارگر

میناب نیوز:در آستانه روز کارگر از 300 کارگر نمونه ، زنان کارگر سرپرست خانوار و خانواده های شهدای کارگر هرمزگان تجلیل شد.

این کارگران بر اساس معیارهای ارتقاء و کسب موقعیت شغلی جدید در محیط کار ، داشتن روحیه همکاری و تعاون ، ارتقاء سطح مهارت های شغلی و آموزشی و ارائه ایده های جدید در عرصه تولید به عنوان کارگر نمونه انتخاب شدند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت : امسال در بخش کارگر نمونه و گروه کارگری نمونه ، استان هرمزگان جزء 5 استان برتر کشور بود که یکی از کارگران استان به عنوان کارگر نمونه کشوری موفق به دریافت لوح تقدیر از رئیس جمهوری شد.

راستی افزود : امسال سهیمه اشتغال استان بیش از 39 هزار فرصت شغلی است که پیش بینی می شود با طرحهای عظیم استان در بخش های مختلف برای بیش از پنجاه هزار نفر شغل ایجاد شود.

وی گفت : چشم انداز اشتغال استان امسال در بخش های مختلف معادن تعیین شده است که اگر معادن کرومیت ، منگنز و آهن استان فرآوری شود اشتغال در هرمزگان به اوج می رسد.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به وجود معادن عظیم شن و ماسه در شرق استان گفت : با توجه به ارزش بالای معادن در بازارهای جهانی تشکیل تعاونی معادن زمینه اشتغال بسیار خوبی را برای استان فراهم می کند.

راستی ،کشاورزی خارج از فصل و نقش آن در بازار داخلی و صادراتی و راه اندازی کشت های مکانیزه را از مهمترین زمینه های تولید اشتغال در استان دانست و افزود : آماده همکاری و واگذاری تسهیلات برای راه اندازی آبزی پروری و کشت های نوین کشاورزی هستیم.

وی گفت : کارگران استان با ارائه طرحهای جدید و خلاق در زمینه های انرژی خورشیدی ، آب شیرین کن ها و دیگر مزیتهای مورد استفاده استان می توانند از حمایتهای اداره کار در زمینه تسهیلات کم بهره ودریافت یارانه بهره مند شوند.

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت : در دور دوم تا چهارم سفرهای هیئت دولت به استان ساخت 8 سالن ورزشی و استخر کارگران با حدود 30 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که ساخت این سالن ها آغاز شده است.

استاندار هرمزگان نیز گفت : فرهنگ کار عالی ترین تصویر سازندگی ، تحول و پیشرفت است.

عزیزی افزود : تقویت فرهنگ کار ، تأمین نیازها و خواسته های کارگران و بهره گیری از همه قابلیتهای استان در زمینه ایجاد اشتغال ، پیشرفت و توسعه پایدار کشور را در پی دارد.مطالب مرتبط:

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1728

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge