امروز: یکشنبه 16 ارديبهشت 1403 برابر با 04 می 2024

به مناسبت روز معلم از معلمان نمونه شهرستان میناب تجلیل شد

میناب نیوز:در طی مراسمی از سوی شهرداری میناب با همکاری معاونت اجتماعی نیرو انتظامی به مناسبت روز معلم از معلمان نمونه شهرستان میناب تجلیل شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری میناب امروز صبح به مناسبت روز معلم  شهرداری میناب با همکاری معاونت اجتماعی نیرو انتظامی از معلمان نمونه شهرستان میناب تقدیر شد این مراسم که با هدف ترویج فعالیت های فرهنگی شهرداری میناب از معلمان نمونه شهرستان بعنوان الگوهای تاثیر گذار در جامعه و ترویج دهنده امور و فعالیت های اجتماعی در بین شهروندان تقدیر شد.

محسن حسین پور شهردار میناب در حاشیه این مراسم با بیان اینکه معلمان بعنوان سفیران الهی در جامعه هستند که بیشترین تاثیر در جامعه را داشته و افرادی هستند که با عشق و علاقه خود به علم آموزی و از خود گذشتگی درس ایمان و زندگی را می آموزند و لذا شهرداری میناب در راستا امور فرهنگی با مشارکت معاونت اجتماعی فرماندهی نیرو انتظامی استان از معلمان نمونه بعوان نماینده جمع کثیری از معلمان که همه نمونه هستند تقدیر شد.

قابل ذکر است : این مراسم با حضور فرماندار شهرستان میناب و معاونت اجتماعی نیرو انتظامی  و مدیر آموزش و پرورش و فرمانده نیرو انتظامی شهرشتان میناب و جمعی از معلمان و مدیران شهرستان برگزار شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1729

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge