امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

686 پروژه هديه دولت تدبير و اميد به مردم هرمزگان در هفته دولت / دغدغه محیط زیستی دولت در هرمزگان به طور جد مورد توجه

ميناب نيوز : استاندار هرمزگان گفت :٦٨٦ پروژه هديه دولت تدبير و اميد به مردم هرمزگان در هفته دولت است .

به گزارش ميناب نيوز ، جاسم جادري در نشست خبري به مناسبت هفته دولت با اشاره به رویکرد محیط زیستی دولت افزود: دغدغه محیط زیستی دولت در هرمزگان که در راس آن سفر معصومه ابتکار به این استان قرار دارد، نیز به طور جد مورد توجه است.  

وی به اجرای پروژه‌های تولیدی در حوزه شیلات و آبزی‌پروری در استان اشاره و یادآور شد: در حوزه‌های مختلف از جمله درآمدهای گمرکی و صادرات غیرنفتی افزایش 30 و 87 درصدی داشته‌ایم.  

جادری در بخش دیگری از سخنان خود به طرح توسعه سواحل مکران و ایجاد پایانه‌های نفتی در جاسک و جابجایی پالایشگاه نفت فوق سنگین از بندرعباس به کوه مبارک اشاره كرد و گفت: رونق مبادی ورود کالا و صادرات در استان مورد توجه بوده به نحوی که چند گمرک پس از سال‌ها توقف مجددا راه‌اندازی شده است.  

وی به فعالیت‌های حوزه سلامت و درمان نیز اشاره كرد و بيان داشت: شاخص تخت بیمارستانی از 1.17 درصد به 1.22 درصد افزایش یافته است.  جادری به اجرای طرح‌های حوزه نیرو اشاره و افزود: در حوزه روستایی، روستاهای برخوردار از آب لوله‌کشی از 950 روستا به بیش از هزار و 300 روستا فزایش یافته است.

 استاندار هرمزگان با اشاره به تحولات حاصله در حوزه عمران جزایر و آموزش و پرورش، یادآور شد: در حوزه معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری استان نیز طی دو همایش برگزار شده 78 تفاهم‌نامه بین‌دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی داخلی و خارجی منعقد شده است.

 وی در ادامه گفت: در هفته دولت سال جاری 686 پروژه با اعتباري بالغ بر هزار و 900 میلیارد تومان در استان هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد كه هديه دولت تدبير و اميد به مردم هرمزگان در هفته دولت است و نسبت به سال گذشته 143 درصد رشد در اين بخش را نشان می‌دهد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1936

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge