امروز: دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

بهره برداری از 9 پروژه عمرانی در شهرستان میناب

میناب نیوز : همزمان با اولین روز از هفته دولت 9 پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان میناب به بهره برداری رسید .

به گزارش میناب نیوز ، علی رئوفی در حاشیه مراسم افتتاح  بلوار ورودی شهر تیرور و دبستان شش کلاسه در  روستاهای حاجی خادمی ودهو در بخش مرکزی این شهرستان و دیگر پروژه در این روز اظهار کرد : دولت در بخش آموزش نگاه ملی دارد ودر تلاش است که بتواند فضای آموزشی کشور را بهبود بخشد.

 افزود : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دولت تدبیر وامید برای ایجاد وضعیت اقتصادی کشور تلاش چشمگیری دارد وبه دنبال آن است تا بتواند این وضعیت را به بهترین شکل ممکن در کشور به اجرا در آورد.

معاون استاندار هرمزگان گفت: آرامشی که امروزه مردم در کشور شاهد آن هستند از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که دولت خدمتگذار  با ارائه راهکارهای مناسب وپیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری شاهد رونق در کشور هستیم.

ابوذر مهدی نخعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز در مراسم افتتاح مرکز بهداشتی ودرمانی روستای کلاهی میناب گفت: این روستا با جمعیتی تحت پوشش بیش از 5 هزار نفر بدون ساختمان مرکز وبهداشتی ودرمانی بود که مردم این روستا برای انجام خدمات بهداشتی به روستای تیاب مراجعه می کردند که با تدبیر دولت در بخش درمان از سال 92 عملیات احداث این مرکز شامل داروخانه ، آزمایشگاه ،اتاق تزریقات واتاق پزشک  شروع شد که امروز نیز شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 1939

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge