امروز: یکشنبه 23 ارديبهشت 1403 برابر با 12 می 2024

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب بزرگترین مرکز آموزش عالی شرق هرمزگان

میناب نیوز : رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب بزرگترین مرکز آموزش عالی شرق هرمزگان است .

به گزارش میناب نیوز ، دکتر کمال جوانمرد در جلسه شورای آموزشی واحد ضمن تبریک فرا رسیدن  سال تحصیلی جدید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با طی  سه دهه خدمت درخشان علمی و پژوهشی در ستیغ و قله علم و دانش قرار گرفته است.

دکتر جوانمرد اظهار  داشت : با درایت و آینده پژوهی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشگاه آزاد اسلامی به رشد ، بالندگی و بلوغ رسیده و ایشان همواره راهنما و چراغ فروزان این دانشگاه بوده است.

 رئیس واحد میناب افزود: مدیریت و توانمندی حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یکی از شاخص های اصلی این رشد و بالندگی بوده و با گذر از  سه دهه طلایی در مسیر سیر صعودی  کیفیت و پویایی قرار دارد  و بعنوان معتبرترین دانشگاه جهان در قله علم و دانش همچنان خوش می درخشد.

 دکتر جوانمرد با اشاره به توسعه دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق دور دست و محروم اظهار داشت: توسعه و پیشرفت هر منطقه با توسعه علم و دانش برابری می کند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب بعنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی شرق هرمزگان با تجهیز امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در زمینه علمی پیشگام و پیشتاز است  در این خصوص نقش پررنگ و قابل تحسینی را دارد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 1959

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge