امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

اقامه نماز از وظایف اصلی حکومت اسلامی است

 میناب نیوز:استاندار هرمزگان اقامه نماز را یکی از وظایف اصلی حکومت اسلامی دانست و گفت: نماز آثار و برکات بسیاری به همراه دارد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري هرمزگان، دكتر جاسم جادري در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان با اشاره به اهمیت فریضه الهی نماز، عنوان کرد: محوریت خلقت روی نماز است و تنها عبادتی که در هر شرایطی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم اقامه نماز است. 

وی ادامه داد: کم توجهی به نماز به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید تلاش کنیم تا فرهنگ اقامه نماز به خوبی در جامعه نهادینه شود. 

استاندار هرمزگان اقامه نماز را یکی از وظایف اصلی حکومت اسلامی دانست و بیان داشت: نماز آثار و برکات بسیاری به همراه دارد و حضرت امام حسین (ع) در سخت ترین شرایط در روز عاشورا نماز را به جماعت برپا کردند که این مسئله باید برای ما الگو باشد. 

جادری افزود: دستگاهها و نهادهایی که مستقیما با امر نماز مرتبط هستند فرصت خوبی برای خدمت به نماز دارند و نهادهایی همچون شهرداری می توانند برای کمک به ترویج فرهنگ اقامه نماز شرایط و امکانات و نمازخانه های مناسبی را ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: باید توسط شهرداری نمازخانه های مناسب  در پارک ها و بوستان ها ایجاد شود و برای تعطیلات نوروز باید با توجه به حضور گسترده گرشگران در استان برای برپایی نماز امکانات خوبی در نظر گرفته شود. 

 

 

 

 

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 231

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge