امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با بازنشستگان

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب به مناسبت روز بازنشستگان و روز  خانواده  به نمایندگی از کلیه همکاران بازنشسته با تو تن  از آنان دیدار کرد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب ،معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب  در این دیدار ضمن  تبریک این روز به آنها وخانواده هایشان اظهار داشت :بازنشستگان ادارات سرمایه هایی هستند که در کنار آنها می توان به تجارب زیادی دست یافت . 

وی با اشاره به جایگاه بازنشستگان و تجربه هایی که در طول خدمت کسب کردند   تصریح کرد: بازنشستگان با داشتن تجربیات گوناگون  دربعضی از زمینه ها می توان از آنها به عنوان  یک سرمایه  انسانی نام برد و برای شکوفایی آن اداره باید از تجارب آنها به نحو احسن بهره گرفت. 

پاکدامن در ادامه  اظهار داشت: ما هرگونه پیشرفتی که درگذشته و حال در ادارات داریم با توجه به بهرگیری از بعضی از تجربیات این کهنه کاران است که شاید درآن زمان در نبود امکانات  ،تجربه هایی کسب نمودنده اند که می تواند برای ادارات مفید باشد . 

وی با اشاره به اندوخته ها و تجربیات مختلف  بازنشستگان  در شهرستان و استان  خواستار قرار دادن ودر اختیار گذاشتن این تجربیات به دیگران شدند و ابراز امیدواری کردند ان شاء الله با بهره گیری از این تجارب شاهد پیشرفت روز افزون ادارات و شهرستان میناب باشیم. 

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب درپایان در  مورد انجام دادن وظایف محوله در هر اداره به بهترین نحو ممکن گفت :اگر کارکنان ومسئولان ادارات کار خود را با بهترین شکل ممکن انجام دهند باعث پیشرفت  او و آن اداره و یا شهرستان می شود . 

شایان ذکر است :در این دیدار از دو بازنشسته  به  رسم یاد بود با تقدیم هدایایی از آنها تقدیر و تشکر شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 228
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge