امروز: چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403 برابر با 08 می 2024

نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان میناب برگزار شد

میناب نیوز: جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان میناب با حضور اعضای استانی این ستاد برگزار شد.

به گزارش میناب نیوز ، به منظور بررسی آخرین تحولات سامانه بارشی، کنترل و مدیریت سیلاب در سطح شهرستان میناب، ستاد مدیریت بحران این شهرستان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و سایر اعضاء تشکیل جلسه داد.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در این خصوص، گفت: با توجه به فعال شدن جریانات جوی و جاری شدن سیلاب در سطح شهرستان میناب، پهنه بندی نقاط آسیب دیده از سیل به‌منظور انضباط بخشی در امدادرسانی و رفع آسیب های ناشی از سیلاب انجام شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه سد استقلال میناب در مرحله آبگیری کامل است، پس از صدور هشدار و اطلاع رسانی لازم، تخلیه اضطراری سد به منظور کنترل و مدیریت سیلاب در حال انجام است.  حسن زاده با اشاره به حضور تیم های امدادی هلال احمر برای کمک به مردم و محلات آسیب دیده از سیل، گفت: ماشین آلات مدیریت بحران استانداری برای پاکسازی معابر شهری میناب به منطقه ارسال شده است.

پس از اوضاع نسبتا" بحرانی و ورود سیلاب به شهر میناب، با ماموریت ویژه استاندار هرمزگان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، سرپرست دفتر استاندار و سرپرست اداره کل بازرسی استانداری به منظور کنترل و مدیریت سیلاب از صبح امروز در محل حضور دارند و ضمن بازدید از مناطق مختلف شهرستان میناب، دستورات لازم را در محل صادر و مشکلات را پیگیری می کنند.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 3264

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge