امروز: یکشنبه 09 ارديبهشت 1403 برابر با 28 آوریل 2024

قدر رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و شهدا را بدانند

میناب نیوز:معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب گفت: آحاد جامعه و مسئولان باید قدر رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و شهدا را بدانند و در تحقق اهداف آنها تلاش کنند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی فرماندار ی ویژه شهرستان میناب معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان میناب در جلسه ساماندهی گلزار شهدا میناب با اشاره به اینکه گلزار شهدای این شهرستان باید در کوتاه‌ترین زمان ساماندهی شود، گفت: این پروژه باید با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی در کوتاه‌ترین زمان محقق شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه گلزار شهدا صورت پذیرفته از فعالیت های انجام شده توسط مجموعه آرامستان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد و افزود: امید است که با تکمیل پروژه های ساماندهی و اقدامات فرهنگی آتی در این حوزه بتوانیم یاد و خاطره شهدای عزیز اسلامی را بیش از پیش گرامی بداریم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که ما مدیون شهدا هستیم و به آنها بدهکاریم، اظهار داشت: امیدواریم مدیران فعالیت‌هایی را انجام بدهند که ذره‌ای از این بدهکاری‌ها جبران شود.

شهیدیان با اشاره به اینکه نظام اسلامی به برکت خون شهدا در امنیت است، گفت: آحاد جامعه و مسئولان باید قدر رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و شهدا را بدانند و در تحقق اهداف آنها تلاش کنند.

شایان ذکر است:در این جلسه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میناب ضمن بیان اهمیت جایگاه شهدا و لزوم توجه بیشتر به شهدای گرانقدر به تشریح شرایط کنونی گلزار شهدا و اقدامات صورت گرفته و اقدامات آتی در این حوزه پرداخت.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 330
برچسب زدن

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge