امروز: پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 برابر با 09 می 2024

معرفی نخستین رئیس مجتمع آموزش عالی میناب

میناب نیوز:با حضور رئیس دانشگاه هرمزگان و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نخستین رئیس مجتمع آموزش عالی میناب معرفی شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، رئیس دانشگاه هرمزگان دقایقی پیش در این آیین با اشاره به 16 آذر روز دانشجو اظهار داشت: دانشجو همیشه و در همه ادوار منشا اثر بوده است.

 علی‌اکبر شیخی فینی افزود: قشر دانشجو و جنبش دانشجویی در یک قرن اخیر خدمات فراوانی را به جامعه ارائه کرده است.

 وی در ادامه به روند شکل‌گیری و تاسیس دانشگاه هرمزگان اشاره کرد و گفت: دانشگاه هرمزگان از سال 1371 و در یک فضای کوچک و با امکانات و تجهیزات محدود فعالیت خود را آغاز کرد.

 شیخی فینی اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه هرمزگان دارای جایگاه رفیع علمی است که در رشته‌های مختلف دانشجو تربیت می‌کند.

 این مسئول همچنین به تشریح نحوه شکل‌گیری دانشکده کشاورزی و استقرار آن در میناب پرداخت و افزود: در دولت تدبیر و امید و براساس تدابیر وزارت علوم مجتمع آموزش عالی در میناب راه‌اندازی شد.  

وی گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه دانشگاه و توسعه رشته‌ها فراهم شدن زیرساخت‌ها مبنی بر برنامه‌ریزی و مطالعه طبق نیاز منطقه و کشور است.

 رئیس دانشگاه هرمزگان گسترش و تقویت مجتمع آموزش عالی میناب را از برنامه‌های دانشگاه هرمزگان ذکر کرد و با بیان این که مجتمع میناب نیاز به توجه جدی دارد، افزود: توسعه باید همراه با کیفیت باشد.  

شیخی فینی افزود: افزایش رشته در دانشگاه باید با تامین زیرساخت‌های لازم صورت گیرد.

 وی بیان کرد: در مجتمع آموزش عالی میناب با استفاده و بهره‌گیری از توان اساتید متخصص و خبره گام‌های موثری در حوزه پژوهش برداشته می‌شود.  

رئیس مجتمع آموزش عالی میناب نیز در این مراسم دانشگاه را به مثابه درخت دانست و گفت: دانشگاه نمادی علمی و فرهنگی است که همانند یک درخت رشد و نمو می‌کند و جان‌های خسته را طراوت می‌بخشد.  

عبدالمجید میرزا علیان دستجردی با بیان این که پرهیز از افراط و تفریط، شفافیت و توجه به دانشجو از اولویت‌های کاری در مجتمع آموزش عالی میناب است، اظهار داشت:حوزه علم و دانش نیاز به وفاق و همدلی دارد که در این راستا دست یاری به سوی مسئولان میناب دراز می‌کنم.  

در این آیین عبدالمجید میرزا علیان دستجردی به عنوان نخستین رئیس مجتمع آموزش عالی میناب معرفی شد.  وی پیش از این سمت معاون دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه هرمزگان را بر عهده داشت. 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 341

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge