امروز: جمعه 14 ارديبهشت 1403 برابر با 03 می 2024

در دیدار پاکدامن با دکتر آخوندی چه گذشت

در دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب با وزیر راه و شهرسازی چه گذشت

به گزارش میناب نیوز ، معاون استاندار و فرماندار و یژه شهرستان میناب گفت: در سفر دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی به شرق هرمزگان در رابطه با توسعه شتابان شهرستان میناب در زمینه جاده سازی ، بندری ، و مسکن و دیگر مباحث مرتبط  بحث و تبادل نظر شد .

معاون استاندار هرمزگان گفت:در در خصوص ایجاد بندر بزرگ در شهرستان میناب  با ظرفیت پهلوگیری کشتی تا 10هزار تن وایجاد فضای پس کرانه بندری مذاکرات اولیه صورت گرفته است .

وی همچنین از عملیاتی شدن ایجاد فضاهای مناسب برای ویلا باغ ها در آینده  و پس از موافقت و کسب مجوزات لازم در شهرستان میناب خبرد داد و گفت: ان اشا الله در آینده شاهد رشد بخش گردشگری در این شهرستان باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب  در ادامه سخنان خود ابراز امیدواری کرد:با برنامه ریزی های صورت گرفته و با توجه به صادارت و واردات  کالا در شهرستان میناب و برای رونق  و شکوفای اقصادی در شهرستان میناب مذاکرات در جهت برقراری تخفیفات گمرکی با وزیر راه وشهرسازی  صورت گرفت است .

وی  ادامه داد  برای اتمام طرح مسکن مهر در شهرستان میناب و رفع  موانع موجود بررسی های اولیه در این دیدار انجام شد .

پاکدامن گفت: با توجه به جایگاه کشاروزی و تولید محصولات خارج از فصل شهرستان میناب  در کشور و صادرات آن به جای جای کشور و حتی به دیگر کشور ها و برای ساماندهی در این بخش ایجاد پایانه کالای کشاورزی در این شهرستان با دکتر آخوندی مذاکره شد.

وی در ادامه افزود: بندر تاریخی تیاب میناب از زمان های دوردر زمینه تجارت زبانزد خاص  عام بوده است و باید نگاه ویژه به افزایش صادارات و واردات و رونق دوبار این بندر صورت گیرد و خواستار  تصریح در روند  لایروبی خور تیاب  شدند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب  همچنین  خواستار تصریح صدور مجوز بازار چه مرزی  در در بنادر شهرستان میناب شدند و گفت: این کار در رشد و افزایش اشتغال در شهرستان میناب بسیار موثراست  .

شایان ذکراست: در این سفر با حضور وزیر راه وشهرسازی ، معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان میناب و نماینده مردم شرق هرمزگان  در مجلس شورای اسلامی ومعاون مدیر کل راه و شهرسازی استان هرمزگان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از روند احداث باند دوم بزرگراه میناب تا دوراهی میناب بازدید به عمل آمد.

 

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 460

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge