امروز: سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 برابر با 07 می 2024

چهار پروژه عمراني در شهر بندرعباس افتتاح شد

میناب نیوز:در مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمين علي اكبر ناطق نوری رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری، دكتر جاسم جادری استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران استانی، چهار پروژه بزرگ عمراني در شهر بندرعباس به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش میناب نیوز ، اين چهار پروژه شاخص حوزه عمرانی شهرداری بندرعباس شامل تقاطع غیر‌هم‌سطح محمد رسول الله (ص)، بازگشایی خیابان شهید اکبری به نمایندگی از 7 پروژه بازگشایی دیگر، پارک بانوان و مجموعه زمین ورزشی و بوستان امیر آباد بود.

پروژه تقاطع غیر‌هم‌سطح محمد رسول الله (ص) با اعتبار بالغ بر 130 میلیارد ريال انجام شد و در این پروژه مقدار 220 هزار متر مکعب خاک برداری، 250 هزار متر مکعب خاک‌ریزی، 600 تن آرماتوربندی، 12 هزار متر مکعب بتن‌ریزی و 20 هزار متر مکعب عملیات بنایی با سنگ انجام شده است.

دهنه اصلی این تقاطع 44 متر و طول آن 4200 متر است که یکی دیگر از ویژگی‌های آن، کاهش راه اتصال جاده میناب به کنارگذر متصل به بندر شهید رجایی از 4 کیلومتر به 400 متر است.

پروژه بازگشایی خیابان شهید اکبری به نمایندگی از 7 پروژه مشابه افتتاح شد كه این خیابان به طول 500 متر و عرض 14 متر آماده بهره‌برداری شد و همچنین بیش از 6 میلیارد ريال نیز هزینه عمرانی صرف آن شده و مجموعا برای بازگشایی این خیابان، 34 میلیارد ريال اعتبار هزینه شده است.

پارک بانوان در منطقه سه بندرعباس با مساحت حدود 8 هزار متر مربع و با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ريال افتتاح شد.

پروژه زمین ورزشی امیرآباد نيز با اعتبار بالغ بر 5 و نیم میلیارد ريال و طی مدت 4 ماه آماده بهره‌برداری شد.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 514

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge