امروز: سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 برابر با 07 می 2024

بازرسی ها در شهرستان به صورت مشترک انجام شود.

میناب نیوز:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: بازرسی ها در شهرستان به صورت مشترک انجام شود.

به گزارش میناب نیوز،علیرضا پاکدامن در اولین جلسه کارگروه بهداشت شهرستان میناب در سال 1394 در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه در جمع اعضای  شورای  بهداشت این شهرستان  ضمن تبریک هفته سلامت با اشاره به جایگاه ویژه امر  بهداشت و سلامت در جامعه  اظهار داشت : شرایط باید به گونه باشد که دسترسی برای همه  افراد جامعه در تمام نقاط و حتی دور افتاده ترین روستاهای کشور  محقق شود.

وی در ادامه  گفت: دولت تدبیر و امید  به امر بهداشت و سلامت  توجه  ویژه ای دارد و ابراز امیدواری نمود با برنامه ریزی دولت و تلاش بی وقفه کلیه سازمانها و ارگانها بتوانیم بیشتر از گذشته به امر عدالت در ارائه خدمات بهداشتی- درمانی نائل آییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب عنوان کرد همه روستاییان باید برای دسترسی و انتخاب و دریافت خدمات بهداشتی و درمانی کمترین هزینه را پرداخت کنند.

وی ضمن تشکر از همه تلاشگران در امر سلامت در شهرستان  خواستار ارائه بالاترین سطح خدمات در این بخش در شهرستان شدند

معاون استاندار هرمزگان گفت:یکی از موثر ترین  کار ها که  در  ارائه خدمات مطلب به شهروندان باید صورت گیرد نظارت دقیق و قانونمند به امر بهداشت در صنوف مختلف است و تاکید کرد: بازرسی ها در شهرستان به صورت مشترک انجام شود.

در ادامه مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب با اشاره به نقش محوری تغذیه در تمامی دوران زندگی قبل از جنینی، بارداری و بعد از تولد امنیت غذایی را یکی از ارکان مهم زندگی انسان برشمرد.

دکتر بهزادی گفت در راستای شعار ملی دسترسی عادلانه به خدمات سلامت دانشگاه علوم پزشکی مصمم به بهسازی مراکز درمانی  و افزایش سطح کیفیت ارائه خدمات در این مراکز بوده است و تعمیرات و بازسازی گسترده ای در شهرستان صورت گرفته  که در نوع خود در کشور بی نظیر می باشد به صورتیکه در زمان بازسازی کوچکترین خللی در روند ارائه خدمات به مردم ایجاد نشده است.

شایان ذکر است:در پایان جلسه عملکرد نظام سلامت شهرستان در حوزه بهداشت و درمان در یک ماه اخیر به ویژه تعطیلات عید نوروز  ارائه گردید.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 649

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge