امروز: سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 برابر با 06 می 2024

افتتاح بیمارستان 64 تختخوابی فارابی بستک

میناب نیوز،بیمارستان 64 تختخوابی فارابی بستک که تکمیل و راه اندازی آن یکی از طرح های مصوب سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری به استان هرمزگان بود، با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دكتر جاسم جادری استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

به گزارش میناب نیوز،این بیمارستان با 64 تخت به مساحت 6700 متر مربع و اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال و تجهیزات آن با اعتبار 25 میلیارد ریال از محل منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اعتبارات طرح تحول سلامت توسط وزیر بهداشت افتتاح شد.

بیمارستان فارابی بستک شامل بخش های داخلی ، جراحی ، اطفال ، 3 اتاق عمل ، 6 تخت ICU، 6 تخت CCU ، کلینیک های اطفال ، زنان ، ارتوپد ، داخلی ، قلب و عروق ، چشم پزشکی ، کلیه و اعصاب و روان است.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم بهره برداری از این بیمارستان با اشاره به اقدامات بزرگ دولت تدبیر و امید برای بهبود وضعیت اقتصادی، سلامت و معیشتی مردم، عنوان کرد: خوشبختانه فضای وفاق و همدلی توسط دولت تدبیر و امید در کشور حاکم شده که این امر آرامش مردم را در پی داشته است.

وی ادامه داد: دولت با وجود تمامی مشکلات تلاش کرده تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

شایان ذکر است؛ تکمیل و راه اندازی بیمارستان 64 تختخوابی فارابی بستک یکی از طرح های مصوب سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری به استان هرمزگان بود که به بهره برداری رسید.

رای دادن به این مورد
(1 رای)
کد خبر: 660

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge