امروز: سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 برابر با 07 می 2024

درخشش آموزگاران مینابی درجشنواره الگوهای برترتدریس دراستان هرمزگان

میناب نیوز:آموزگاران شهرستان میناب با شرکت در جشنواره الگو های برتر تدریس با رویکرد درس پژوهی و فناوری IT در مرحله استانی موفق شدند در کلیه پایه ها رتبه اول را کسب نموده و برای شهرستان میناب افتخار آفرینی نمایند.

به گزارش میناب نیوز، ایزد پناه معاون آموزش ابتداییآموزش و پرورش شهرستان میناب ضمن تبریک کسب مقام های برتر آموزگاران در این جشنواره گفت: این مقام ها با تلاش های زیاد و پیگیری کارشناسان حوزه آموزش ابتدایی , مدرسین , معلمان و مدیران کلیه مدارس کسب شده است.

این جشنواره با شرکت 136 تیم درس پژوهی در پایه های اول تا ششم , پیش دبستانی , چند پایه و مدیران برگزار شد و بعد از داوری در مرحله شهرستان دو تیم برتر از هر گروه به مرحله استانی ارسال گردید.

که بعد از داوری در استان نتایج به شرح زیر کسب شد: پیش دبستانی رتبه اول و سوم ،پایه اول رتبه اول و سوم ،پایه دوم رتبه اول ،پایه سوم رتبه اول و سوم ،پایه چهارم رتبه اول ،پایه پنجم رتبه اول ،پایه ششم رتبه اول ،چند پایه رتبه اول ،مدیران رتبه اول

گفتنی است تعداد 506 نفر از آموزگاران در مرحله شهرستانی شرکت نموده اند. در پایان از تیم های برتر در مرحله شهرستانی و استانی که حائز رتبه برتر شده اند با لوح و جایزه در جشن شایستگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 681

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge