امروز: چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 برابر با 01 می 2024

دستگاه های هرمزگان، جذب اعتبارات را در اولویت اول کار خود قرار دهند

میناب نیوز:استاندار هرمزگان با بیان اینکه دستگاه ها باید جذب اعتبارات را در اولویت اول کار خود قرار دهند گفت: اعتبارات دستگاهی که در این زمینه تعلل کند به دستگاه دیگر واگذار می شود.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل استانداری هرمزگان ابراهیم عزیزی دیشب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت:تمام دستگاههای اجرایی موظفند پیگیری جذب اعتبارات را تا پایان سال در اولویت اول کار خود قرار دهند و اگر دستگاهی در این زمینه تعلل کرد این اعتبارات به دستگاهی دیگر واگذار می شود.

وی همچنین خواستار گزارش جامع از روند جذب اعتبارات و تسریع دراین امر شد و از دستگاههای اجرایی خواست در سال آینده از سهم ملی بیشتری در پیشرفت توسعه استان بهره مند شوند.

مقام عالی استان تلاش در جهت تحقق درآمدها ی مالیاتی را یک اصل جدی در بودجه سال آینده عنوان کرد و افزود:باید تلاش شود که اساس اتکا بر مبنای در آمدهای غیر نفتی باشد و از ظرفیتهای بالقوه استان به نحو احسن استفاده کرد.

عزیزی برطرف کردن نیازهای زیر ساختی در سراسر استان را یکی دیگر از اولویتهای سال 91 عنوان و تاکید کرد:اخذ رتبه قابل توجه از در آمدها و تملک دارائی ها و نزدیک کردن این دو در جدول از برنامه های سال آینده باید باشد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 814

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge