امروز: جمعه 07 ارديبهشت 1403 برابر با 26 آوریل 2024

ایجاد زیر ساخت های آبرسانی به 300 روستا هرمزگان در سال 91

میناب نیوز:استاندارهرمزگان گفت: ایجاد زیر ساخت های آبرسانی به 300 روستا در اولویت برنامه های سال اینده است

به گزارش میاب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه جماعات استان اظهار داشت:600 روستا در استان فاقد لوله کشی آب شرب بوده که با در نظر گرفتن اولویت ها، تامین زیر ساخت های ابرسانی به 300 روستا در سال آینده انجام می شود.

وی اضافه کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این زیر ساخت ها 34 میلیارد تومان می باشد.

وی با اشاره به ظرفیت کم آب شرب در استان گفت: تا اواخر سال 91 آب شیرین کنی با ظرفیت 300 هزار مترمکعب لیتر در روزبهره برداری می شود که جوابگوی نیازهای استان است.

عزیزی با بیان اینکه زیر ساختهای لازم جهت بررسی حرکت های اجرایی با نظم بخشی دنبال می شود یاد اور شد: تنظیم و کنترل بازار از برنامه های اخیری بوده که با نظم و اصول خاص خود دنبال شده است و بسیاری از قیمتهای اساسی در بازار سرشکن گردیده است.

مقام عالی استان به ظرفیتهای بالای بندر شهید رجایی بندرعباس اشاره کرد ویاد آور شد: با بهره برداری از فاز دوم و سوم در این بندر ظرفیت کانتینری آن به 6 تی یو می رسد و در همین راستا 2 هزار و 400 هکتار زمین به این بخش واگذار شده تا گامهای عملی و اساسی در زمینه صنعت و اشتغال استان برداشته شود.

عزیزی در پایان گفت:توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی و ظرفیت سوخت رسانی در دست بررسی است تا از توان و ظرفیتهای بالقوه آن به نحو احسن استفاده شود.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 828

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge