امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

آمادگی تمام دستگاه ها هرمزگان در ایام نوروز

میناب نیوز:استاندار هرمزگان گفت : تمام دستگاههای اجرایی استان موظفند در ایام نوروز به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مهمانان نوروزی باشند.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان ابراهیم عزیزی در نشست ستاد تسهیلات نوروزی استان افزود: ستاد هدایت و اطلاع رسانی در تمام ورودیهای شهرهای استان مستقر می شوند که وظیفه هدایت و اطلاع رسانی به مهمانان نوروزی را عهده داراست وتمام دستگاههای اجرایی باید در تمام ایام نوروز به صورت آماده باش در ستادهای مربوطه مستقر باشند.

وی ابراز داشت : در این ایام علاوه بر ستادهای مستقر در سطح شهر ستاد مدیریتی هم به صورت متمرکز در حوزه میراث فرهنگی مستقر می شود که مدیریت کلی تمامی ستادها را بر عهده دارد .

عزیزی تکروی در این مسائل را نادرست دانست واظهار داشت: اراده جمعی و حل مشکلات مهمانان نوروزی و مردم ازاولویت هایی است که باید با مشارکت همه حل شود.

مقام عالی استان خواستار جمع آوری متکدیان و معتادان کارتن خواب ظرف مدت 15 روز آینده شد ویاد آورشد: نباید چهره شهر با مسائل حاشیه ای و دور از انتظار مخدوش شود.

استاندار هرمزگان همچنین به توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی و تنظیم فروش بلیط شناورها در ایام نوروز اشاره کرد و گفت :حل مشکل ایمنی حمل و نقل دریایی ومستقر شدن آمبولانس دریایی و تجهیزات پزشکی در مسیر های پرتردد جزایر از دیگر اولویت هایی است که باید مرتفع شود.

عزیزی با بیان اینکه منازل استیجاری در این ایام کنترل شده و با مجوز باشد افزود: تمام بوستانها و مساجد سطح شهر در این ایام بهره برداری می شوند و هیچ جای ممانعتی دراین خصوص وجود ندارد.

وی خواستار معرفی هرچه بهتر گردشگری و جاذبه های استان به مهمانان نوروزی شد وخاطر نشان کرد: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در راستای هرچه بهتر معرفی کردن مناطق جذاب و زیبای هرمزگان با ایجاد برنامه هایی دراین امر، رسالت مهمی را برعهده دارد.

وی بر توزیع متوازن امکانات در همه مناطق شهر تاکید کرد و خواستار آمایش جدی برای ساماندهی امکانات رفاهی در نوروز 91 شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 854

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge