امروز: سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 برابر با 14 می 2024

بهره برداری از بزرگترین پروژه نفتی ایران در بندرعباس

میناب نیوز:استاندارهرمزگان از بهره برداری بزرگترین پروژه نفتی ایران دربندرعباس خبرداد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومی واموربین الملل استانداری هرمزگان : ابراهیم عزیزی درحاشیه بازدید ازپالایشگاههای ستاره خلیج فارس اظهارداشت : بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پروژه نفتی کشور از برنامه های اولویت دار دولت درهرمزگان می باشد .

وی افزود : پالایشگاه ستاره خلیج فارس با ظرفیتتوليد120 هزار بشکه با جدیت درحال ساخت است که اوایل سال آینده افتتاح ومورد بهره برداری قرار می گیرد.

عزیزی با بیان اینکه زیر ساخت های استان دربخش های مختلف نیازمند توجهات بیشتری است افزود : با بهره برداری از پروژه های نفتی ،‌بهداشت و درمان ، ‌راه ومسکن فصل شکوفایی را در این استان خواهیم داشت .

استاندارهرمزگان در این بازدید که با حضور دستیار ویژه رئیس جمهورصورت گرفت ،اضافه کرد : نیاز عمده استان سرعت گرفتن پروژه ها برای ساخت زیر ساخت ها می باشد که آن هم مستلزم تخصیص اعتبار می باشد.

وی درپایان با اشاره به اینکه رفع تنگناهای بخش راه ،‌حمل ونقل ،‌انرژی ، ‌مسکن وبهداشت ودرمان استان هرمزگان موجب تسهیل امورکشور انجام سریعتر خدمات به ملت می شود افزود : از آنجا یی که بیش از 60درصد صادرات وواردات کشور ازطریق راههای این استان انجام می شود و هرمزگان نیز قطب فولاد کشورودارای پالایشگاههای نفتی وظرفیت های سرمایه گذاری بالای برخورداراست می طلبد که مورد توجه ونگاه جدی تری قرارگیرد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 909

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge