امروز: پنج شنبه 13 ارديبهشت 1403 برابر با 02 می 2024

محسن حسين پور بعنوان شهردار جديد ميناب معرفي شد.

میناب نیوز:طي مراسمي در روز دوشنبه با حكم استاندار هرمزگان وبا حضور معاون عمراني استاندار هرمزگان وجمعي از مديران شهرستان محسن حسين پور بعنوان شهردار جديد ميناب معرفي شد.

به گزارش میناب نیوز به نقل از روابط عمومي فرمانداري ميناب، معاون عمرانی استاندارهرمزگان دراین مراسم گفت: شان ومنزلت مدیران خدمت گذار در نظام اسلامی بسیار بالاست و مدیران از خدمتگزاران لایق درنظام اسلامی هستند.

مهدی رضایی سردره ضمن قدردانی ازخدمات شهردار سابق شهر میناب افزود: امید است شهردار جدید نیز درجهت توسعه وعمران شهری تلاش ویژه ای داشته باشد.

 فرماندار میناب نیز در اين مراسم گفت: همه ما معتقدیم که در نظام جمهوری اسلامی ایران که پایه گذار اصلی آن حضرت امام خمینی (ره) بوده بنای اصلی اش خدمت به مردم است .و خوش به حال آن کسی که در راستای خدمت رسانی به مردم توانسته به هرنحوی دل مردم را بدست آورد .

وی دوران خدمت را فرصت خوبي براي کمک و خدمت به بندگان خدا دانست وافزود اين دوران خيلي زودگذر است ، پس قدر اين دوران را بدانيم و به بهترين نحو ممکن به مردم خدمت کنيم.چرا كه فرصت خدمتگذاری به مردم فرصت کوتاهی است.

مسعود قانعی فرد در ادامه تاكيد كرد همه دستگاه ها با يستي با ایجاد فضای همدلی و وحدت درجهت آبادانی ورشد توسعه شهر میناب با شهرداری همكاری ومشاركت داشته باشند.

شايان ذكر است دراین مراسم از خدمات 'حسین بازماندگان' شهردار سابق شهر میناب نیز قدردانی شد.

رای دادن به این مورد
(0 رای)
کد خبر: 982

آخرین اخبار

با ما در تماس باشید

عضویت در خبرنامه سایت

حالت های رنگی

 

الکسا

پیج رنک

coolsocial.net minab-news.ir CoolSocial.net Badge